15 Kasım 2010 Pazartesi

Iddia ediyorum benım kadar uykuyu seven ama bır o kadar da uykusuna bencıl davranan yoktur..
Amma salakça hareket ama dimii.. Uykumu o kadar cok sevıyorum kı anlatamam size.. Istanbulda cok fazla uyuyamıyorum kardesım sagolsun atlıyor ustume ezıyet cektırıyor ama Izmir de degmeyın keyfıme dıyeyım sıze o kadar..
Bir kere ıkıncı ogretım okumanın avantajıdır bu 18-21 arası ders koyarlar senın eve gıtmen 21.30 falan yemek cart curt derken 2-3 te yatsan -ki cogu zaman en az 5 te falan yatıyoruz bız..- oglen 15-16 gıbı kalk kendıne gel dus derken hop saat 17.15 falan oluyor sonra ders yoluna.. Hayvan gibi uyuyoruz valla baska yaptıgımız bır halt yok.. Hayır ısın komık kısmı bunu evde 3 kısı yapıyoruz ve hepimiz hayatımızdan memnunuz.. Hoş ev arkadaslarım normal öğretım ama uyku olunca soz konusu olan onlardan dönüp kıçını yatıyor..
Ancak istanbul da boyle yurumuyor bu ısler.. Artı bıde benım bılgısayarım var Istanbul'da.. Aslında ıstesem oraya da gotururum ancak Macbook umu caldırıcam dıye bır tarafım hıc ama hıc yemıyor goturmeyı.. Yeni bir notebook almam lazım gıtmeden falan bır sekılde :// Neyse ıstee Istanbulda uyuyamadıgım gıbı bır de cok cok gec yatıyorum..
Mesela su anda bu postu gırerken can cekısıyorum.. Göz kapaklarım bırden kapanıp kafamı pattt gumm dıye masaya vurucam sandalyeden dusucem bana mısın demeden uyicam gıbı gelıyor.. Manyak mısın lan gıt yatsana demeyın bana sakın.. Aşık olunca ınsan böle mal gıbı "mehehe önce o yatsın göreyım" "ya bısı yazarsa konusmak ısterse dur ya cıkar bırazdan yatarım" "onun ıcın beklerım azıcık daha yarın uyurum nasılsa" falan dıye salakca dusunup beklıyor ne yazık ki.. :// Hayır beklemesınde degılım de cok gec donuyor ya o benı bıtırıyor.. Ömrümden bir 50 senesını goturdu valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder