30 Kasım 2010 Salı

inna kafası da iyi değil..

 Vizeler bitsin oturup deli gibi blog yazıcam.. Film izlicem... Istanbul a gidicem carta da curt diye konusuyor sayıklanıyordum.. Vizelerin ardından ben dün gidip içtim.. Dağıttım dans ettim.. Çokta güzel oldu aslında.. Deşarj olmak iyidir her zaman.. Pozitif enerji yüklüyorsun metabolizmaya.. Her neyse derken ben dün fazla "Inna" dinledim sanırım ki halaa etkısındeyım..
http://fizy.com/#s/1elu24 

Am I dreaming?
What I feel tonight about you and I.
Am I dreaming?
I can feel your love when I hold you tight.
I just wanna love you
And you're the one
I need you.
And I just wanna give all my love I have.
With my lips I'm feeling
And then I see a meaning
Cause you're the only one I feel tonight
Come back and set me free
Now from infinity
Love is a misery
Distance is killing me
Come back I need you now
You are the love I found
I feel above the ground
You take me round and round.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder