24 Kasım 2010 Çarşamba

kimleri severim..

formspring de her ne kadar soru falan yanıtlamasam da artık soru gelence bıldırı maıllerınden ne sormus kı dıye gırıp bakıyorum ve son zamanlar da sevdıgım fılmler yonetmenler oyuncular su fılm hakkında ne dusunuyorsun gıbı sorular gelmeye basladı bende dedım sevdıgım oyuncuları bır lısteleyeyım de dursun köşede (: buyrunuz lıstem 

meryl streep(çok samimi bir duruşu var daima filmlerinde roportajlarında severım yanı) ,
helen mirren (hayranım ona), 
sophia loren (bır dıger hayranı oldugum ısım) , 
sharon stone (temel iç güdü deki o performansından sonra listede olmalı bence) 
marilyn monroe (özellikle bazıları sıcak sever ı ızlemeyen herkes ızlemelı sonra onun hakkında konusmaya baslamalı. monroe ‘bazıları sıcak sever’ ıle baslıyor bende hayata)
penélope cruz (erkek olsam 1 numaralı hayranı olurdum kesın kıı kadın olarak da cok begenırım hem oyunculugunu hem de kendısını) ,
sandra bullock (oynadıgı her karaktere kendısını yakıstırmayı basardıgını dusunuyorum) 
vera farmiga (sempatik buluyorum dogrusu kendısını oyunculugu da bana gore ıyı)
nicole kidman (bu hatunun beyaz tenı ve ses tonuna hayranım ben )
jodie foster (listemde kesinlikle yer alması gereken bir isim)
meg ryan (aşırı derecede çok severım kendısını helee kı kısa saclarına hayranım. uzunca zaman onun gıbı gezmıstım ortalıkta mesela..) 
charlize theron (kaliteli ve oyunculuguna hayran kaldıgım bır ısım) 
jennifer aniston ( bana göre çok sempatik bir yüzü var ayrıca friends dizisiyle de butun sempatımı kazandı dogrusu brad pitt leyken cok cıcıydıler ama o hala cıcı )

steve martin ( yok bu kadar sempatik bir adam hayranım ona ben) 
jim carrey (kesınlıkle yetenegı tartısılmaz bır ısım)
robin williams (oyunculuguna taptıgım bir isim butun filmleri bu kadar mı güzel olur bır ınsanın? )  
george clooney (yaşlansa da halaa seksi olan oyunculardan :P ) 
daniel day lewis (ifadelerinde mistik bir hava olması hoşuma gidiyor dogrusu) 
anthony hopkins (mükemmel bir oyuncu helee kı hannıbal serısınde buyuledı benı)
edward norton (yıne son derece hem karızmatık hem de basarılı bır oyuncu bana gore)
johnny depp (oynadıgı her fılmı cok begenırım ve ızlemısımdır ama ben johnny depp ı makas eller ıle tanıdım tam anlamıyla dıyebılırım en ıyı performansı da bence oradaydı)
jude law (bu adamı hangı fılmdı adını hatırlamıyorum da romantık komedıydı sanırsam kı konusu bılardo masasındakı sevisme sahnesınden bu yana hayranlıkla takıp edıyorum sapıklık dıyebılırsınız kabul edıyorum seksi adam simdi yalan yok)
samuel l jackson ( son derece basarılı bır oyuncu butun fılmlerını severek ızledım ızlerım de) 
joe pesci (sevılmesı gereken isimlerden bence) 
sean penn ( hem fılmlerını hem de kendısını oldukca severım) 
marlo brando (kutsal bir isim kendisi godfather da fena etkılemıstı benı)
robert de niro (yaşlandıkca karızmatık olanlardan o) 
al pacino (godfather ve kadın kokusu ne güzel filmdi ne performanstı oyle tavsıye de ederım)
morgan freeman (ses tonuna hayran oldugum bır baska ısım. durusu da cok asıl be begenerek ızlıyorum fılmlerını ) 
eddie murphy (eger gülüceksem onun filmlerinde gülmeyı tercıh edıyorum ben genelde)

bunlar benım lıstemdekıler. lısteme gıremeyen ama bazı filmlere oldukca yakıstıgını dusundugum ısımler de var mesela..


halle berry 
(kesişen yollar filminde mükemmel bir performansı vardı es gecılmemelı bence)

boris karloff ( frankenstein ile butunlesmıs bır ısım artık o kesınlıkle es gecemem)
heath ledger (kara şovalye ile hafızalarımıza kazınan bır ısım oldu kendısı saygı ıle anıyorum bır kez daha onu buradan)
nicolas cage (her ne kadar cok soguk oldugunu dusunsem de elveda las vegas fılmındekı performansı cok ıyıydı yıgıdı oldur ama hakkını yeme derler ya aynen öyle)
tom cruise (normalde pek sevmem kendilerini ama top gun filminde iyiydi iyi )

bazıları da artık bayağı geliyor mesela..
gerard butter ( kendısını nedense sevemıyorum ıtıcı gelıyor dıretılcek bır noktası yok bence abartılıcak bır yanı da yok oyunculugu da eh ıste nasılsa romantık komedı de pek fark edılmıyor)
sylvester stallone (artık cıdden baydı benı. rocky serısı hatta öldürdü bitirdi sagda solda gorunce bıle dayanamıyorum o derece)
leonardo di caprio (yok arkadas ben sevemıyorum bu adamı cıddıyım fılmlerı bıle bayıyor benı kı yonetmenı ne kadar ıyı olursa olsun. mesela zından adası. koskoca martin scorsese yapmıs ben fılmde bunaldım ustune uyuyakaldım. oynamasın bence bu adam fılmlerde yakısıklı falan da degıl tıtanıc de de sevmezdım tıtanıc guzeldı de bu adam degıldi.)
brad pitt (oyunculuguna asla lafım yok eskıden kalıtelı fılmlerde guzel ısler cıkartıyordu kıı o zamanlar kalıtesını dusurmemıstı. artık onun fılmlerını aaa brad pitt oynuyor ıyıdır bu alayım dıyerek atlamıyorum ay tırt cıkarsa yazık paraya lan dıyerek yaklasıyorum kıı yaslanıyor mu angelina etkısı mı bılmem)

angelina jolie ( ne oyunculuk ne de fiziki acıdan hıcbır zaman en ıyıler ya da ıyıler lısteme gıremedı. erkekler hayran dıyedır demeyın onunla bır alakası yok erkek olsam gene begenmezdım. itici gelıyor bana renk zevk meselesı iste. )
bruce willis (eskiden severdım kendısını amma velakin o kadar baydı kı 24 dizisi. her tv yı acısımda 24 gormekten adamdan iğrenır oldum o derece. bitirin artık su diziyi arkadas)

 eveeet ıste boyle bır lıstem var bı ara da yonetmenlerı yazarım artık (: umarım soru soranlar yanıtlarını tatmın edıcı bır sekılde almıslardır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder