24 Kasım 2010 Çarşamba

Nedir bu "paraf da atarım" ?


- Şuraya bir imzanız gerekiyor. 
+ Buyrun.
- Şunu tekrar imzalayın lütfen.
+ Peki buyrun imzaladım.
- Hanfendi paraf atsanız olmaz mı?
+ Ne fark eder canım her yerde bu imzayı kullanırım ben.
- Biz parafla çalışıyoruz. Ayrıca imzanız oldukça büyük umarım ki paraf küçüktür. 
+ Parafım da büyüktür benim. 
- Yine de paraf atın lütfen siz.
+ Paraf da atarım tabii ki ben.
- Çok da bir farkı yokmuş aslında. 
+ Eh demiştim. Neyse bundan sonra paraf atarım ben. 

Hahaha ne salakça bir geyik olmuş öyle ama biz çok güldük ve şaşırdık kuzenimle. Dün migrostan kuzene ipad alıyorduk. 18 i tam doldurmadığı için benim üzerime alalım dedik. Prosedürler prosedürler hatun imzamı beğenmedi. Senelerin imzası o ! Tıp fakultesi hayatım boyunca hocalarım çok beğenirdi. Lisede de hocalarım hep sağlam imzan var derdi. Ne ayak bu Migros daki hatun beğenmedi imzamı :(( Çok kırıldım darma duman oldum hem şaşırdım hem de güldüm. Bütün gün boyunca “paraf da atarım artık ben” diye diye geyiği oturdu artık. Ee baktım yaşta kemale eriyor artık dedim msn deki metalfrekans mış corpse muş yok acorpsee imiş falan filan dedim boşverelim gel adımızı değiştirelim “parafdaatarım” yapalım dedim. Yaptım ben çok da sevdim. Değişiklik iyidir iyi. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder