14 Kasım 2010 Pazar

noktalı harfleri sevmiyorum..

cok cıddıyım.. noktalı harflerı sevmıyorum. aslında sevıyorum ama sadece kagıt uzerıne yazarken. blogger da ya da facebook msn twıtter da - ne cok uyelıgım varmıs vay canına ! - gıbı sıtelerde hıc ama hıc ıcımden gelmıyor kullanmak nedense hatta sozlukte bıle.. bırgun atılıcam korkusu da yok ıcımde (: hıc mı kullanmıyorum yoo hayır kullanıyorum arada ama tabıı mesela “burda -i,-ç,-ü,-ö gibi harflerın gorunmeye ıhtıyacı var yoksa bı halta benzemıyor” dıye arada bende dusunup kullanıyorum. gecenlerde bır arkadasımda dedı “pıc muamelesı yapma lan su noktalılara” yok canım daha neler dedım dedım ama verdıgı yanıt oturup 300 e yakın sms ı tek tek okumama neden oldu ” attıgın msg larda bıle kullanmıyorsun noktalı bıde kalkmıssın yok daha neler dıyorsun kendıne gel” dedı soka gırdım msglara tek tek baktım ve tanrımmm (!) noktalamalar gıbı sımdı bırde noktalı harflerle sorun yasıyorum ! :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder