14 Kasım 2010 Pazar

rain rain rain and again rain..


nasıl da güzel yagıyor yagmur kiii anlatamam size (: istanbul’a her mevsım cok yakısıyor yahu.. yagmur un bıle uzerınde duruşu farklı… ben ki yarasa hayatı yasayan bır ınsan olarak odamın perdelerını sonuna kadar actım (: tabii camı acamıyorum malum hastayım daha beter olurum dıye korkuyorum ama kardesımle cama yapışıp yağmasını izliyoruz… hanii bir şarkı vardı….

“yağmur yağıyor seller akıyor” diye giderdi…  küçük çocuk gibi kardesımle kavgaya tutuştuk gene… eski köye yeni adet getırıyor bu cocuklar.. neymıs efendım “okulda bıze komşu kızı camdan bakıyor diye ögrettı ögretmenım” dıye dıretıyor olur mu oyle sey onca senenın “arap kızı” gıtmıs “komsu kızı” gelmıs…! yok artık… ama hasta olmasaydım…



dısarı da yagmurun tam ortasında oylece durmak…



kollarımı açıp gökyüzüne bakıyor olmak ve ıslanmak… ne de güzel olurdu simdi… yılın bu aylarında yagan yagmurları en güzel izleyebilecegınız ya da altında yürüyebileceginiz keyıf alacagın bence en güzel yer sahıldir.



yağmur damlaları suya inişinde cıkarttıkları sesler kendı seslerı.. kuytu köşede elinizde şemsiyeyle bile olsa yagmuru ızlemek dınlemek her türlü güzel (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder