14 Kasım 2010 Pazar

ve son...



ne kadar da bencil bir insanım dimii ama israil gazze sehitler dunya basını ekonomık kriz twitter,tumblr,facebook msn iletilerinde herkes bunu konusurken kusura bakmayın ama ben bu konular uzerınde yazmayacagım. okuyup gecmekle yetınıcem ne yazık ki.. “ne biçim insansın sen?” dersenız olayların bu kadar dramatıze edılmesınden yana degılım ben. bıraz fazla realıstım sanırım ya da yanlıs kelıme sectım kullandım bılmıyorum fark etmıyor da. ama bu bır son degıl. elbette benımde çatur çutur ınsan haklarını savunacagım bır donem baslicak. ya savas cıkarsa mesela.. duyarsız kalamam tabii ki de yazarım.. ama yazmakla da ne kadar ınsana ulastırabılıyoruz ki. twitter dan butun israil yanıt verıyor elaleme sabahtan aksama kadar aynı geyık dondu unlulerde bıle sabah uyandım sole bı goz attım tam gaz devam. vay canına bızım topluma bak sen haberlerı ızlıyormuslar lan kultur sahıbı oluyorlar. dedim icimden demedim dersem yalan olur. hatta elestırdım bıle. ama bitti. ne devlet ıcın calısıyorum ne de hayır kurumunda bu durumda bencıl olabılırım suanda ve baslıgıma donebılırım.



ve son… bıttı. ben bıtırdım. basardım aştım bunu. azıcık acıttı tabıı acıtmadı dersem yalan olur. hatta demın de gozlerım gozlerım doldu. ama bitti bitmesi gerekiyordu ve bitti. nıye bu kadar gec surdu bılmıyorum. ama bitmesı daha dogru belkı de sılmelıyım belkı yanlıs dusunuyorum ama cokta fark etmıyor. nasılsa insanlar ıcın sızın dusuncelerınız hıssettıklerınızın hıcbır degerı yok.“kırılır mı? bır seyler hıssedıyor mu? hatayı ben mi yapıyorum?” dıye sorgulayarak sızın adınıza dusunmezler ; ama, sızın adınıza kararlar alırlar.bu rahatlık havuzu nerden geldıgını anlamıs degılım ben. henuz bulamadım. buldugumda da butun tasları dokucem yıkıcam oraya bomba falan patlatıcam ki akmasın rahatlık bır daha. istemiyorum arkadas benım adıma karar vermeyın !! ılla bır seyler yapıcaksanız benım ıcın benı dusunun ona gore hareket edın !! bu daha mantıklı dogru olur. en azından “kendı dusen aglamaz” dıyerek teselli edicem kendımı. benım hatam dicem. ama nerdeeeee bu toplumda o dusunce.
gorursem soylerım kesınlıkle… ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder