22 Aralık 2010 Çarşamba

planlar planlar planlar..


25 i itibaren ciddi planlar yaptım hayatıma dair. Mesela bu sefer ki Istanbul'a gittiğimde bayram tatilinde zaman ayıramadığım gerçek dostlarım daha cok gezip tozacak sohbet edecek zamanlar oluşturacağım.
Kız kardeşimle ilgileneceğim..
Sağlık sorunlarımı çözeceğim..
En önemlilerinden biri ders çalışacağım..
Ve tabii ki evde olmanın tadını çıkaracağım..

Yeni yıl planlarım da var meselaaa..

Bu yıl babamla barışmayı düşünüyorum.
Sonra yeni bir fotoğraf makinası neden olmasın?
Interrailden vazgecebilirim sanırım. Onun yerine yaza Ingıltereye gitme planlarım var. Belki de Italya'ya.
Gerçekten değeri hak eden insanlarla olmaya ve en önemlisi hak ettikleri değeri vermeye karar verdim.

Ah söylemedim dimiii..




Yeniyıl hediyesi olarak tek bir şey istedim. .O da "oysho pijama". çok ciddiyim. Hediye almayı düşünen herkesten istedim bunu :D Rengarenkler çok güzeller ben onları normal hayatta bile giyerim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder