23 Aralık 2010 Perşembe

Yeniyıl geldi geliyor sanki...


Bazı insanların özel günlerle ciddi problemleri olduğunu düşünüyorum. Kendi doğum günleri bile dahil edilebilir bence bu duruma. Tercih meselesidir diyip geçsem de o tip insanları kabul ediyorum ki anlamıyorum. 



Neresi yobaz olabilir ki insanın doğduğu günü kutlamasının ?
Ya da yeniyılda eğlenmesinin?
Nereden mi geldim buraya. Dün Core sınav sonuçlarından sonra sınıfta bir curcuna oldu sorular cart curt üzerine. Yeniyıldan beklenti içerek sorular vardı. Kalkıpta biri "Ben ne beklicem sıradan bir gün işte bana da puan vermelisiniz insanlar bir şey beklemek zorunda mı? Belki biz kutlamıyoruz ? " diyince hocayla beraber bizde şoka girdik.. Hoca yine de yazmalıydın falan diyince muhabbet daha da koyulaştı..
Derken ben kendimi kötü hissettim..


Son 4 - 5 senedir rahat Yeniyıl'ı ailemle karşılamıyorum. Oysa eskiden hep beraber alışverişe çıkar yemekler yapar. Evi süsler çam ağacımızın altına hediyeler koyardık kardeşimle. 12 ye kadar uyumaz Yeniyıl'a girdikten sonra dizimde sızar kalırdı kardeşim.
Bu yılda annem "Yeniyıl'da Istanbul da ol doğru düzgün Izmir de tanıdığın insan yok." diyince, ben tabii hemencecik planlar programlar yapmaya koyuldum. 10 gün boyunca Istanbul'da olacağım. Arkadaşlarımı çok rahat zaman dilimlerinde de görebileceğim.
"Neden Yeniyıl'da da illaki onlarla olayım ki?" diye sorunca kendime.. Annemi arayıp Yeniyıl planlarını sordum. "Henüz bir şey yapmadık öylesine konuşmalarımız var sadece" diyince, "o zaman bu yıl anneannemi de bize alalım hep beraber bir Yeniyıl kutlaması yapalım. Ben kardeşimle Istıklal de hediyeler bakmayı,evde yemek hazırlamayı,müzik seçmeyi hatta tombala oynamayı özledim." diyince annem şoka girdi.. Kızından beklenmeyecek gelişmeler tabii "peki madem. Ben plan yapmıyorum ona göre.Bu arada evde tombala yok sanırım ama Tabu oynarız" diyince karşılıklı gülüşüverdik..

Anlayacağınız bu yıl 12 de Yeniyıl'a herhangi bir barda sarhoş olarak değilde, annem,kız kardeşim ve anneannemle tombala tabu oynayarak gireceğim.. 12 den sonra kardeşim ve anneannem uyuduğunda annemle nerelere gider ne yapar ederiz bilmiyorum şu an için ama genç bir anneye sahipseniz ve anneniz olduğu kadar arkadaşınızsa kendisi asla sıkılmazsınız (:

En azından ben annesiyle gezip tozmaktan eğlenmekten keyif alan bir insanım.. (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder