23 Ocak 2011 Pazar

Ah Erkekler.



Brad Pitt mi Tom Cruise mu? 
Arzulanan erkek nasıldır?
İdeal erkek nasıl olmalıdır?
Esmer / Kumral / Sarışın mı ?
Mavi / Yeşil / Ela / Kahverengi / Siyah mı?
Bıyıklı / Bıyıksız mı?
Top Sakallı / Keçi Sakallı / Kirli Sakallı / Sinek kaydı mı? 
Kaslı / Kassız mı?
Espirili / Kibar / Romantik / Anlayışlı mı?
 Espiri anlayışı kıt / Odun / Ormantik / Anlayışsız mı? 
Filanca kişi mi filanca mı? 

...
..
.
Diye uzar gider bu liste..

Ne çok tercih var oturup düşündüğümüz de.
Her bir kadının bambaşka arzuları..
Bambaşka hayalleri var..
Peki ya kaçı hayallerindeki gibi bir erkeğe sahip?
Ya da ben sahip miyim? 
"Kadınlar ne ister?" sorusundan başlayalım yazıya artık..
Her kadın en başta son derece yakışıklı bir sevgili hayaliyle başlar ilişki hayatına..
Olabildiğince en dangalakları bulur bulur toplar hayatına.
Önündeki tek felsefe "Brad Pitt gibi sevgilim olsunnn." dan ibadettir cunku.
Sonra "Komik olsun yeaaa yakışlılığın yanında" diye bir düşünce ile yola çıkarız.
Bu seferde bütün Cem Yılmaz Showlarından fırlama,fıkra kitapları yutmuş tipleri toplar toplar arşiv yaparız.
- Bizim zamanımızda fıkra kitapları vardı neyse.-
Bir yandan yaşımız ilerlediği çok daha farklı ortamlara girdiğimiz için aradıklarımız değişmeye başlar.
Önceden espiri arayan biz hatunlar "azıcıkta zeki olsun.konuşacak 3-5 çift lafımız olsun"derdine düşmeye başlar,ancak bunda da başarılı olamayız.
Değişim bariz bariz kendini belli etmeye başladığında aradığımız şey neredeyse oturmuştur artık aslında.
Yakışıklı,espirili,3-5 kelime konuşabileceğimiz türden. 
Bu dönem genelde lise sonlarına tekabul eder. 
Hala bir yerlerde hata yapıyoruzdur. 
Biliriz ama gelişme süreci gösteremeyiz.Çünkü "yakışıklı" kavramı 1. sırada yer almaktadır.
Yakışıklı erkeklerin belki de en kötü özelliği yakışıklı olduklarını bildiklerinin farkında olmaları ve belkı de bu yuzden içi boş torbadan farksız oldukları gerçeği. Tabii bu kadınlar içinde geçerli.
Ancak şu anda konumuz erkekler.
Dış görünüş olarak en iyisi olacak diye kendimizi hırpaladığımız biz kadınlar genelde "en kötüsüne" ya da "eh işte idare eder" dediklerime gideriz gene.
Deli gibi aşık olup, eşşek gibi de süründüğümüz de olur bu "eh işte idare eder" dediklerimiz de.
Çok komiktir belki de ama "en yakışlısı" dediğimiz adama her zaman hayranlık duymaya devam ederiz.
Hayatımızda biri de olsa yine de hayranlık devam eder.
Ancak belli bir raddeden sonra istenilen şey "yakışıklılık" kavramı üzerinde değildir.
"Yakışıklılık" obje olmaya başlar.
Sıradan ve basit gelir.
Beklentiler farklılaşır.
Mutluluk,huzur,aşk,romantizm,sadakat... gibi tanımlar kendini göstermeye başlar..
"Amannn yakışıklı olsun" yerine "kaşı gözü düzgün olsun"
"Espirili olsun yeaağğ" yerine "Anlaşabileceğim frekansta "
"3-5 çift laf edebilelim" yerine "bazen hayranlıkla izleyebileceğim türde" olsunlara bırakır kendini..
Zaten buraya kadar geldikten sonra doğru kişiyi bulmamak gibi bir olay yoktur.

Ama şimdi eğri oturup doğru konuşmak lazım "ashton kutcher" gibi geniş omuzlu ama onun kadar cılız olmayan, "brad pitt" gibi renkli gözlü ama herkese çiçek dağıtmayan bir adamı kim arzulamaz ki?
Peki ya ben ne mi istiyorum?
Mümkünse bir ingilizle evleneyim. 
Yoo çok ciddiyim ingilizlere tapma derecesinde hayranlığım var.Ancak bu başka bir yazıya tabii.
Şaka bir yana ben galiba bir erkekte ilk önce ses tonuna bakıyorum.
Brad Pitt gelse, ses tonu tahrik edici,baş döndürü,beni o konuşurken kendine bağlayacak kadar iyi olmadığı sürece elimin tersiyle iterim onu.
Bu durumda eski sevgililerim ve şimdi ki gelecekteki sevgilime ya da sevgililerime her neyse işte bir iltifat mı? Evet iltifat olabilir. Evet evet iltifat olsun onlarla beraber "benim eski sevgilimm benim sevgilim yeaağğğ" diye benimde götüm kalkar daha iyi. 

Neyse şimdi azıcıkta gülelim.
Bu yazıyı bu kadar destanı neden yazdım ben.
Bir kaç kelime ile anlatamıyor muydum olan bitenleri.dersenız eger...
Butun bu yazının temelı Valerikasit le dün akşam ki muhabbetımız.
Birinin onu Follow ettiğini bende o kişiyi tanıdığımı model olduğunu ve arkadaşım olduğunu söyleyip fotoğraflarını göstermeye başladım.
Derken aşağıdaki fotoğraf denk geliverdi karşımıza..
Valerikasit'in "ayyyyyhh değiştir şunu ıyyy seksten erkeklerden soğutacak beni bu" demesi beni yardı.
Daha da komiği adamı Unfollow etti Twitter da. 

O değil de erkeğin çok konuşanını sevmezler ya hanii..
Boş konuşmasın tabii ki de ama susmasın da lan.
Neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder