6 Ocak 2011 Perşembe

Bazı Şarkılar ve Bazı Insanlar..


Bazı şarkılar..

Bazı insanlar..


Beklemediğiniz bir anda.. 
Beklemediğiniz bir insanla..
Ya da herhangi biriyle..
Herhangi bir melodi de..
Bir bakmışsınız anınız olmuş.
O müzik "o"nu hatırlatır olmuş.
Aradan uzun zaman geçtiğinde bile,tesadüfen dinleseniz de.. 
Bazen gözlerinizi doldurur bazense özlediğinizi bazen "keşke" demenize neden olur.. 
Ama en çokta özlediğinizi hatırlatır.. 
"Özledimm!" dersiniz. Eliniz telefona gider. Aramak,mesaj atmak istersiniz.
Ama yapamazsınız.. 
İşte ben ne zaman Jay Jay Johanson dinlesem.. Aklıma "O" gelir.. 
Ağlamak isterim.. 
"Keşke" derim..
En çokta özlerim..
Yanında / Yanımda olsa(m) ya derim..
Yaptığım hataları keşke telafi edebilsem derim.. 
Ve en çokta "suçlu" olduğumu kabul ederim.
Işte ben böyle düşünürken onun hayatına "ben" olmadan devam ettiğini de bilirim.. 
Hayatımda olan insanları kırdığımı da..
Ve ne kadar güçsüz olduğumu da. 
Ama bilirim hata bende..
Doğru yolu ararken hayatımdakı bir cok kısıyı ıncıtıp kırdığımı her zamankı "ben" gibi.. 

Her zaman ki gibi..
Şaşırtamadım kimseyi ve hayal kırıklığına uğrattığım "kendim" gibi..


O zaman siz de dinleyin...


Now it's true love has died 
No more roads left to try,far away
Far away,long ago
When love was here to stay
Now it's gone 
It doesn't matter what we say, so far
Now every word is like a knife 
But the silence cuts you twice


http://ufizy.com/#6W9IsPkHA5E/r/!/  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder