19 Ocak 2011 Çarşamba

Değişim iyi midir ?


Değişim iyi midir? 
Dönem dönem kendini yenilemek açısından iyidir.
Yeniden doğmuş gibi hissettirir kendini.

Uzun zamandır kafamdaydı aslında temayı değiştireyim. 
Bir takım yenilikler yapayım blogspot sayfamda diye ama bir türlü zaman bulamıyordum.
Yalan söylemeyeyim.
Buna zaman ayırmayı tercih etmiyordum.
Çoğu zaman hepimizin yaptığı şeydir aslında bu. 
İsteriz.
"Zaman yok" deriz.
Oysa kendimiz zaman ayırmayı tercih etmeyiz.
Her neyse.
Dedim bugun yapacağım bir kaç değişiklik ve yaptım.
Koyu bir arka plan ve yazı karakteri farkındayım hem sizi rahatsız ediyordu hem de benim içimi bayıyordu. 
Ona bir el atayım dedim öncelikle..
Daha sonra uzun zamandır kafamda olan sayfada müzik çalma işlemini hallettim.
Bunu ben yapmadım tabii ki de.
Yalvar yakar anca yaptırabildim. 
Sonuç itibariyle yaptırdım. 
Şu anda arka fonda Regina Spektor dan Lady parçası çalıyor. 
Ancak her hafta farklı bir isime yer vereceğim blogumda. 
Ve size hikayesini anlatacağım eklediğim şarkının/şarkıcının.
Regina Spektor neden hala yok peki? diye sorarsanız. 
Aslında yazı bitti ancak tatmin edici olmadı bana göre. Biraz daha düzenlemeli,doğru kelimeleri seçmeliyim diye düşünüyorum ben. 
Bu nedenle biraz geç ekleyeceğim ama ekleyeceğim. 
Belki bu gece belki de yarın..

Yeniliklerle karşınızda olmaya her geçen gün devam edeceğim.
Dün bir kaç mail aldım ayrıca onlarla ilgili de açıklama yapmak istiyorum.
Önceden Tumblr kullandığım dönemde bana mail ile benimle paylaşmak istedikleri ya da benim blogumda gorunmesını istedikleri yazıları gonderirdi okuyucularım/takipcilerim.
Tekrar aynı bölüm olacak mı diye sordular.
Bu sorulara yonelık şöyle bir durum söz konusu. Tumblr buna musade ediyordu ben onaylıyordum sadece. 
Ancak burada böyle bir durum yok. 
Ama şöyle yapabiliriz.
Yine müzik,sinema ya da sizin tercihiniz de bir konuda önerilerinizi, şikayetlerinizi veya taleplerinizi,önceki gibi yazılarınızı "parafdaatarim@gmail.com" adresinden bana ulaştırırsanız bende elimden geldiğince sizlere hızlı dönüşler yapıp blogspot adresimde paylaşmaya devam edebilirim.

Ve ayrıca bu kadar kısa bır sürede doğru düzgün reklam dahi yapmadan ben.
Twitter,Tumblr,Blogspot ve Facebook tan ya da rastgele dolaylı yollardan bana ulaşıp yorumlarını bir şekilde bana ileten ve blogspot ta zaman ayırıp okuyan yorum yapan herkese teşekkür ederim.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder