17 Ocak 2011 Pazartesi

Evde Tek Başıma Vol 1.



Neden Vol 1?
Çünkü uzuuuunncana olan 2 hafta boyunca bol bol "evde tek basıma" serileri gireceğim için "Vol 1" ile başlamak iyidir dedim.

Cidden evde yalnız bir başıma kalakaldım.
Ev arkadaşlarım sömestr nedeniyle ailelerinin yanına gidiyorlar bugun 3'te.
Normalde de aslında evde tek gibi bir şeyim ama yine de gürültü oluyor ya da diğer odada birileri var evet diyorsunuz. Ama şimdi.. Diğer odalarda kimse yok. Ben tek başımayım.

Evde tek olmak aslında çok güzeldir dimi?
Evet bende severim evde tek olmayı.. Ama annemin evinde. Istanbul'da yani.
Kendi evimde. Odamda.. Canım sıkıldıgında TV ızleyıp, son seste müzik dinleyebileceğim son derece güvenli alanda..

Niye Izmir güvenli değil mi?
Güvenli aslında. Bir şey olsa karşı komşulara gidiveririm.
Ancak benim odam yaşam alanı için pek ideal değil.
Bildiğiniz ya da şimdi öğrendiğiniz üzere Izmir'de doğalgaz sistemi çok çok yeni ve neredeyse sadece yeni yapılan binalarda var. Doğal olarak da diğer binalarda ya kömür sobası (daha denk gelmedi kömürlüsü) ya da elektrikli aletlerle ısınma mumkun.
Bizim ev öğrenci evi olduğundan sebep elektrikle ısınıyor. Ben sobayı ne zaman odama alsam. Evde olan veya eve gelen herkesten aynı tepki "Deprem mi oluyor?".

Peki neden bu tepki?
Sobadan gelen ısı dalgası yukarıya dık ulastıgında avızeyı sallıyor. Avızenın de masallahı var öyle bir sallanıyor ki ödünüz kopar. Çoğu zaman benim bile boşluğuma gelıyor bu durum. Ve tırsıyorum.

Sonraki ürküten şey. Cansu'nun ( Ev arkadasımın) odasındakı camların dogru oturtulmamasından sebeb, ruzgarı ıcerı alması. Hafifte olsa kapılar nedenini bilmediğimiz sebeblerden ötürü tam kapanmadığından gıcır gıcır ses ve "dank" diye çarpma sesi beni mafhediyor.

Bunun üstüne son olarakta banyodakı camların acık olması ve ust komsunun sesının dırekt odama düşmesi ayrı bır durum zaten. Camları kapatmayı bır cok kez denedık ama basaramadık.

Anlayacagınız bizim ev bana korku alanı gibi..
Yapcak bir şey yok..

2 Hafta evde tek başıma..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder