17 Ocak 2011 Pazartesi

Evde Tek Başıma Vol 2.


Evde tek başım vol 2.yi şimdiden girdim bile. Vol kaça kadar gider hiç bilemiyorum.
Herhangi bir şeyi garantisini de veremiyorum ne yazık ki.

Her neyse.. Ne yapacağım evde tek başıma ben onları da not alayım ki yapcak bir şey bulamazsam "ne yapcaktım ben yahu" der de bakıveririm.

Bu hafta tamamen boş haftam olmasına ragmen önümüzdeki hafta finallerim var benim. 
Adam gibi oturup ders çalışmayı ve günde iki film izlemeyi düşünüyorum.
Oha bir de utanmadan 2 film izliceksin ha? dediğinizi duyar gibiyim. 
Valla okul saatlerim 6-9 arası olduğuna göre çokta rahat izlerim ya. 
Sabah uyandıgım da ızlesem, sonra azcık ders calıssam sonra okula gıtsem.. Gece geldiğimde yemek derdım olmadıgından gene film izlesem ya da once ders calıssam sonra film izlesem ohooo müthiş olur. 

Cuma günü.. Eğer ekmezse birileri gelecek. Pazara kadar güzel geçicek diye umuyorum tabii ben.
Sonraa sonraa Haftaya benim sınavlarım varya.. Gelen gidenim garanti çok olur. 
Nereden biliyorum. 
Uğur gelicem dedi. Gelir mi? Orası tartışılır tabii. Çağatay eğer kursu olmazsa geleceğini söyledi. 
Bak işte o gelir. Gelsin de başımın üstünde yeri var.
Başka kimler gelir bilemiyorum. Sorun da değil hani.. 
Annemin dediği gibi tadını çıkartmalıyım dimi? 
Evet evet çıkartıcam. Heyecan ve panik yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder