19 Ocak 2011 Çarşamba

Evde Tek Başıma Vol 4.


Evde tek başıma ilk gecem aslında oldukça iyiydi. 
Yatağımın içinde sevdiğim değer verdiğim hayatımda olmasından mutluluk duyduğum bir insanla / arkadaşımla müzik dolu bir sohbet.
Yeni yeni keşifler.. 
Farklı soundlar..
Farklı tatlar..
Birazcık nostalji..
Hafif atışmalar..
Sonuç itibariyle her şey tadın da ve güzeldi.. 
Bilgisayarı kapatıp uyumaya karar verdiğim de dalana kadar tamamen karanlık bir evde tek başıma olmam biraz tedirgin edici olmasına rağmen uyuduktan sonrasını hatırlamıyorum..
Sabahların en neşeli yanı 09.30 da annemden aldığım mesajlar.. 
Neşe ile dolmama neden oluyorlar.. 
Uyandırıldım diye üfleyip püflemiyorum. 
Mesajı okuduğumda bazı sabahları kahkaha bile atabiliyorum.. 
Dünya da sahip olunabilecek en iyi arkadaş, en iyi dost ve en iyi anneye sahip olduğum için çok şanslıyım ben.  
Sıkıldığım da korktuğum da gecenin bir yarısı aradığımda sıkılmadan uykum var demeden konuşuyor benimle uyuyana kadar. Ben uyuduktan sonra telefonu kapatıp uyuyan ve sabahın köründe beni uyandıran bir annem var evet benim. 
Onu çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder