19 Ocak 2011 Çarşamba

Evde Tek Başıma Vol 5.


1 gece gecikmeli yazıyorum farkındayım. Ama bakın yakaladım günleri.
Evde tek başıma 2. gecemde dersin erken bitmesi ve benim ayakların geri geri giderek eve gelmem can sıkıcıydı. 
Ancak asıl olay evin her ne kadar toplu bırakıldığını yeni temizlendiğini falan söylesek de biz müthiş bir bulaşık ve darmaduman bir banyo vardı. 
Yapacak bir şeyim yok diye bende önce banyoyu sonra mutfağı temizledim. 
Çok ciddiyim. Tam 1 saat banyoyu temizledim. 2 saat 15 dakika da bulaşık yıkadım. 
Nereden mi biliyorum dün gece arkadaşım geldi tek bırakmadı beni sağolsun o tuttu dakikayı. 
O dereceymiş ev düşünün halimi. 
Neyse dün muhabbetin bol olduğu bir geceydi keyifliydi. 
Emeğe geçen katılımcı arkadaşlara da teşekkürlerimi borç biliyorum. 
Ama bir sır vereyim mi? 
Evde tek başına sanki daha güzeldi bir yerde.
Bu arkadaşlarımdan sıkıldığım anlamına gelmesin sakın.. Iyı kı geldiler.
Ama ne bileyim. 
Ben kendimi şartladım diye böyle oldu belki de.
Sonuçta bu metinlerin amacı "Evde Tek Başıma" olmak dimi ama? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder