20 Ocak 2011 Perşembe

Evde Tek Başıma Vol 6.


Where is the party? diye giresim geldi yazıya. 
Olsa da gitsek ya partiye falan. 
Fotoğrafı görünce sanmayın ki evde parti falan verdim. 
Yok öyle bir şey.
Dün aslında çok komik bir gündü.
Komik olduğu kadar güzelde bir gündü.
Dün derste Twitter da mention gire gire hal olup "hadi buluşalım kahve içeriz" modunda karar kılıp buluştuğumuz halde bir bok yapamadığımız bir gündü.
Oha ne karmaşık uzun saçma bir cümle oldu ama silmicem.
Neyse  Cantürk, Emre ve Ilknur dan oluşan bir Twitter kadrosu ile dün gece bol bol araba gezisi yaptık. Resmen Izmir'in bir yakasını görmüş oldum.
Göztepe'yi de gördüm diye dolanırım artık ortalarda ben. 
Neyse.. 
Dün Cantürk ün zar zor Hükümet Konağını bulması ve buluşmamızın ardından Emre'yi alıp Ilknur'u almak üzere Göztepe'ye doğru yola çıkmamızla maceramız başladı.
Yolda bol bol güldük.
Özellikle de ben Emre'nin eski sevgilisine yarıl yarıl hal oldum. 
Ne ilginç insanlar var yahu şu dünyada. 
Kız telefon açıp "gerizekalısın sen aptal herif arama bir daha beni mahkemeye kadar giderim" diyor.
Hemen ardından tekrar kendisi arıyor. Emre de de peygamber sabrı mübarek. Hatun "gerizekalı,aptal herif" diyor bizimki "teşekkür ederim,ohh yarasın bana bana" diyip duruyor. Haliyle bayağı güldük dün biz.
Neyse Ilknur'u aldıktan sonra Inciraltı'na gidelim dediler. 
Inciraltına gittik.
Hepimiz Twittercıyız ya hemen kendimizi belli ediverdik.
Mekana girmemizle hepimizin @Inciraltı with falanca falanca diye girmesi bir oldu.
Oturduk bide kendimize güldük. 
Neyse orada çok egzantrik bir servis sorunu yaşayınca kalktık. 
Sahile gidelim balık ekmek yiyelim dediler.
Emre hayatımda hiç balık ekmek yemedım ben dıyınce. Hıc hıc dayanamadık. 
Emre yi milli olmaya goturmek için yola koyulduk.
Saat henüz 11 olmasına rağmen açık sadece 2 yer vardı. 
Biri Sahilevlerinin en pahalı yeri diğeri de pavyon vari bir mekan olunca kıçımıza bakaaa bakaa geri döndük. 
Sonra Ilknur'u eve bıraktık.
Ardından Emre ıle benı Cantürk küçükpark'a bıraktı. 
Derken eve gitcez ama açım yani ben.
Emreyle dürüm yedik o evine ben evime geldim.
Sonra atarlı bir post girdim de bugun kaldırdım onu gereksız diye.
Neyseee işte. 

Dünden çıkaracağımız sonuç : "Göztepe'yi de gördük inşaat her yer."oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder