23 Ocak 2011 Pazar

Evde Tek Başıma Vol 8.


Evde Tek Başıma Vol 8 oldu ciddi ciddi.
Bir gazla başladım sözde nerelere kadar geldim. 
Ben eğleniyorum gerçi yazarken baya baya sizde okurken eğleniyor musunuz bilemiyorum tabii..
Her neyse. 
Fotoğraftan gördüğünüz üzere dün gece "evde tek başıma" serime biraz ara verip "Evde Tek Başımıza" olarak değiştirdik. 
Oldukça keyifli, bol sohbetli,yemekli,gülmeli eğlenmeli bir gün geçirdik.
Önce makarna yaptık..
Sosyalmedya daki roportajları izledik.. 
Kendimizce yorumladık.
Sonr müzik dinledik. 
Bizim evdeki aptal internet yüzünden 50 saatte youtube acılsın dıye bekledık.
Sonraa geçtiğimiz günlerde yapmış olduğumuz Izmir turunda aldığımız puroyu yaktık.
Pozlar verdik. 
Fotoğraf çektik.
Suslendık puslendık.
Çok çok eğlenip güldük.
Yerlere yattığım anlar bile oldu dün gece Valerikasit'in erkek mankenlere tepkilerine.
Bunu daha sonra yazacağım "Ah Erkekler" başlıklı yazımda..
Size hava atmayı unuttuğum bir noktayı fark ettim şu anda. 
PinkFreud'un kitabını Izmir de alan 3. kişiyim. 
Ahaha bunla övunuyormusun dıyenlere övünmüyorum aslında. Ama övünebilirim de.
Ayyy onu mu okuyorsun okuya okuyaaa diyenlere de cevaben.. Bazen gülmek gerek.
Sadece felsefe psikoloji falan okunmaz. Tek düzelikten kurtulun (:
Neyse biz dün gece bölüm bölüm "Sorun bende değil,sende" kitabını da okuduk. 
Ne de çok şey yapmışızzz öyle..
Filmde izleyecektik ama sabah erken kalkıcaz diye yatıp uyuduk.
Hoş Valerikasit uyumamış 3'e kadar kitabı okumuş Pink'in ama olsun..
Anlayacağınız keyifli bir geceydi.. 
Birazdan fotoğraflar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder