20 Ocak 2011 Perşembe

I want to fly.



I want to fly..
Yükseklikten korktuğumu önceki yazılarımı okuduysanız eğer biliyorsunuzdur.. 
Bilmiyorsanız da "meraba ben yükseklikten korkuyorum."
Peki bu fotoğraflar da neyin nesi derseniz eğer hemen söyleyeyim. 
Istanbuldan Izmir e döndüğüm sabahın köründeki uçakta manzaraya o kadar büyülendim ki dayanamadım izin alıp çektim.
Niye şimdi yüklediğimi sorarsınız bu aralar fotoğraf konusunda çok sorumsuz olmaya başladım. 
Düzenle aralarından seç koy küçült yoruyor beni bu eylemler..
Her neyse. Sonuç itibariyle koydum..
Yükseklikten korkuyorsun ama "i want to fly" diyorsun diyenler de olacaktır tahminen.
Evet uçmak istiyorum.
Müthiş bir his o. 
Gökyüzünde..
Bulutların üzerinde..
Tek başına..
Dayanılmaz bir hafiflik veriyor insana..
Sadece huzur doluveriyor için.
Hiçbir sorunla meşgul olmuyorsun yukarı da. 
Herkes her şey beklemek zorunda seni..
Belki de en güzeli de buydu gökyüzünün..
Senin çevrende devam eden hayat duruyor.
Ve..
Sadece sen devam ediyorsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder