30 Ocak 2011 Pazar

Music Please Vol 2.


Music Please Vol 2 ile bir pazar günü karşınızdayım..
Bu hafta arka planda şarkı çalabilir mi bilmiyorum ama sanırım ben bunu yapmayı öğrenene kadar bir süre ara vereceğim..
Ancak sizlere yine de şarkılar önermeye devam edeceğim..
Geçen hafta Chinawoman bizlerle birlikteydi..
Ki ben sizlerinde benim kadar çok sevdiğinizi umuyorum Chinawoman'ı..
Bugunkü konuğumuz Kings of Convenience.
Kendisiyle tanışıklığım bir başka blog sahibi,sevdiğim bir arkadasım Efe'nin Music Friday postu sayesınde oldu..
Aslında arka planda çalmasını çok isterdim ama yapacak bir şey yok şu an için..
Her neyse..
Kısaca bir göz atalım "Kings of Convenience" grubuna.
Başarabilseydim "Know How" adlı parçalarına yer verecektim blogumda..
Ancak grubun diğer şarkıları da oldukça başarılı..
Kings of Convenience Norveçli Indie  pop -folk tarzına sahip bir grup..
Grupla ilgili kısa bir araştırma yaptığımızda 1999 yılından bu yana muzık hayatlarına devam ettiklerini ancak bu kadar kısa bır surede de olsa "Yeni Akustik Hareket"in öncülerinden olduklarını görüyoruz.. 
Toplam da 9 single ve 4 albüme sahip bu grup ilk iki albümlerini bir kaç ay arayla 2001 yılında Versus ve Quiet Is the New Loud, uçuncu albümlerini 2004 yılında Riot on an Empty Street ve son albümlerini 2009 yılında Declaration of Dependence çıkarmış bulunmaktalar..
Şöyle araştırırken gözüme ilişen ilginç bir detayda diğer albümlerine nazaran son albümlerinin daha bir profesyonel yapım olan "EMI" çıkışlı olmasıydı sanırım..
Müzikleri yine güzel hep güzel (:
Keyifli dinlemeler ve haftalar dilerim...

1 yorum:

  1. Bu arkadaşları ilk olarak seneler önce "I'd Rather Dance With You" parçalarıyla tanımıştım ki açık konusmak gerekirse sarkıdan cok klibi daha cok hosuma gitmişti :) Daha sonra ise "misread" parçlarını dinlemiş pek ısınamamıştım klipte olayı kurtaramamıstı :p Daha sonra ise dinlememiştim bu gruba dair herhangi bir parça simdi ise "know how" ı dinledim sonra eski parçalara dönüş yaptım ve "I'd Rather Dance With You" parçasını hala sevdiğimi farkettim benimde tavsiyem bu olsun :)

    T.Bickle :p

    YanıtlaSil