5 Ocak 2011 Çarşamba

Tekrar Izmir..


Istanbul tatilinin ardından tekrar evde olmak çok berbat bir duygu aslında..Ne de guzeldı Istanbul.. 
Her şeyiyle nasıl özlemişim 1 ayda.. 
Neler mi yaptım??? 
Oooo neler yapmadım ki.. 
Arkadaşlarımı gördüm.. Her ne kadar bazılarını göremedıgım ıcın uzulsem de yıne de cogunu gordum sayılır..
Sonraaa Fransız sokagına gittim.. Ne kadar değişmiş ben gitmeyeli.. Kaliteyi düşürmüşler.. Gerçi ben gitmeyeli nereden baksanız 5 6 ay olmuştur.
Sonra olmazsa olmazlarımdan "Sanat" ve "Ada" ya gittim..
Sıcak şarap içtim sohbet ettim arkadaşlarımla..Fotoğraf çektim dolu doluu (: 
Kardeşimi nasılll nasssılll özlemişim anlatamam en çokta onunla vakit geçirdim.. (: 

Kısaca 10 gunun özeti bu.. Detaylar mı?? Fotoğrafları bir toparlayayım ondan sonra (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder