28 Ocak 2011 Cuma

Veda Zamanı..


Son demlerimi yaşıyorum evde şu dakikalarda..
Birazdan çıkmam gerek..
Ancak berbat ötesi bir hava var dışarı da.
Aslında yağmuru severim bilirsiniz..
Ama neden bilmem Izmir'e yakışmıyor..
Istanbul'a aitti yağmur..
Islandığım,hasta olduğum, hızlandığında küfür savurduğum, altında aşık olduğum...
Gidiyorum artık sonunda..
Son demlerimi yaşıyorum dedim ya. 
Bavuluma 3-5 parça şey ekleyip çıkarttım.
Son dakika golü attı Izmir'in havası bana.
Mecburen de kalın giyinmek gerek ki Izmir böyleyse Istanbul kim bilir nasıldır?
Neyse işte..
Heyecanlandım..
Ve heyecanıma eşlik eden bir şarkı..

"Bulutların üstünde oturan iki melek..
 Hatırlar mısın bilmem..
 Yeşil ve mavi..
 Ufukta bulusur sevişir tek renk olur..
 Masal öyle güzel olur..
Masallara inandırdığın gibi..
Inandırsaydın beni yine..
Bir anlık bir şeydi diye..
Devam eder miydi..
Kırıldı kanatlarım..
Gitti.."

Olalalalaaaaa eve dönüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder