6 Şubat 2011 Pazar

Aşk Tesadüfleri Sever mi???




Aşk Tesadüfleri gerçekten sever mi?

Bunun yanıtı sanırım filmde saklı..
Müziklerinden oyuncularına.. en çokta konusuna bende merak uyandıran bir film açıkçası..

"Bazen ilk görüşte bilirsiniz, o insan senin kaderindir.
Bazen bir ömür ararsın.
Bulunmaz."

Sloganına sahip filmi sonunda izleme imkanı bulup yazımı düzeltmeye karar verdim..
Ne hayallerim vardı..
Çocukluk arkadaşımla gittim filmi izlemeye..
Ancak giderken "Bak ağlayacağız konsept bu tamam mı?" diye o kadar tembihledim..
Oysa filmde ağlayacak bir yer göremedik.
Çok büyük bir hayal kırıklığı idi benim için..
Ne beklentilerle gitmiştim oysa..

Aşk filmlerini, romantik komedileri severim aslında..
Hani illa gideyim göreyim diye diretmem ama izlemiyorum diyerek kimseyi de kandırmam..
Bazen ruhunu doyurmak için güzel olabiliyor romantik ve romantik-komediler..
Aşk Tesadüfleri Sever de film başladıktan 5 dakika sonra "tamam çocuk ölecek o yüzden mutsuz sonla biticek" demiştik.. Çokta yanılmadık gibi..
Hayatımda bu kadar kurgusu saçma film izlemedim ben..
Mehmet Günsür'ün "dudak ısırtmalarını" saymazsam eğer film gayet boştu..
"Turgut" soyadı da garipti tabii.. "Mehmet Turgut" la alakası varmı ya" dememle Mehmet Turgut'u oracıkta gayet boş bir rolle görmemiz bir oldu..
Fotoğraflar, Turgut soyadı, Mehmet Turgut... reklam kokan hareketler bunlar diyesim geldi..
Sonra Ayşe Arman kendisi olarak oradaydı..
"Bu kadar çirkin miydi bu bee" dedirtti bana kendisi..
Belçim Bilgin...
Ummm...Sempatik bir kadın..
Ancak ben oyuncu olduğunu düşünmüyorum..
Ya da bu filmde çok basit duruşu var ya da film çok basit geldi ondan bilemiyorum ama ı-ıh sevmedım begenmedim..

Gelelim Soundtracklere..
Valla "Winamp" tadında müzikler dinledik..
Hatta eşlik bile ettik diyebilirim..
Ancak kadroya çok kırıldım..
Ve hiç yakıştıramadım..
Koskoca MFÖ ve REM in parçalarını ucundan dinlettiler..
Ele güne karşı'yı söyleyecektik oysa bizde onlarla...
Losing my religion ı söylecektik...
Oysa Demir Demirkan ı dinledik 4 küsür dakika..
Şebnem ferah ı da..
Bülent Ortaçgili de..
Teoman'ı da...

Illa izleyecegım diyorsanız...
Internetten indirin ya da gidin korsan cd sini falan alın..
Filme para vermeye değmez...
En azından benım gorusum bu..
Insanların neden agladıklarını da çözemedim halaa..
Filmin kısaca özeti : " Aynı gun doğuyorlar.. 25 sene sonra karşılasıyorlar.. Birbirlerini tanıma süreciyle o zamandan bu yana kalmıs olan saf aşkları depreşiyor.. Sonra çocuk hastaneye kaldırılıyor çocukluğundan beri ritim bozukluğu var bu arada.. Neyse kız bu durumu öğrenince alelacele hastaneye giderken bir başka araç kızın arabasına bindiriyor ve acile kaldırıyorlar.. Kız ölüyor kalbını de çocuğa takıyorlar ve film bitiyor.."
Romantizm?
Aşk?
Gözyaşı?
Belki bazı şeyler daha iyi yazılıp cizilseydı "Romantizm'e bak bee", "hey yavrum aşka gel" derdik ama ağlanacak kadar değildi yahu..
Romantizm ve aşk ta yoktu..
Ya da ben göremedim..
Aradığım giderken kendimi şartladığım kriterlerin çok altında kaldı..

Ama hakkını vereyim bir kez daha Mehmet Günsür'ü ses tonuuu ummmmm yanii hemde Eylül Akşamı'nda.. (: 

1 yorum:

  1. bu filme gideceğine,müzikale git daha iyi..

    YanıtlaSil