11 Şubat 2011 Cuma

Her Şey Normal.


Hepimizin aslında "Barda" filminin soundtrackleri sayesinde tanıştığımız Üçnoktabir'in vokali olarak olduğunu biliyoruz Melis Danişmend'in..
Evde bulunduğum dönemlerde genelde TV ile pek haşır neşir değilimdir ancak kardeşimin "oyna benimle" diye tutturmalarına son vermek adına Tv karşısına oturmuş bulundum dün gece. 
Çizgi filmlerinden o kadar bunaldım ki kanalları gezmeye başladım..
DreamTv de duruverdim.
Ve Melis Danişmend'in son klibine denk geldim..
Klip son derece doğal olmanın yanı sıra sözleri, bir insanın hayatı boyunca oynadığı rolleri anlatınca bayıldım şarkıya..
Hemen de albümü edindim.. 
10 parçadan oluşan "Daha az renk" adlı albüm birbirinden güzel şarkıları barındırıyor içerisinde..
Akustik bir çizgide olan albüm bence edinilebilir..


Hepimiz en az bir kere ‘çok eğleniyorum’ taklidi yapmadık mı?
Her şeye dışarıdan bakıp içerdeymişiz gibi kahkaha atmadık mı?
Hepimiz en az bir kere ‘çok seviyorum’ taklidi yapmadık mı?
Eski bir yüzü unutmak için yeni yüzlere bakıp pişman olmadık mı? 
Günahsız hayat var mı? 
Hatasız biri var mı? 
Her şey normal 
Hepsi normal bu hayatta 
Anladım 
Hepimiz en az bir kere ‘çok masumum’ taklidi yapmadık mı? 
Şeytanla iyi dost olup meleklere de arada göz kırpmadık mı? 
O kadar zaman kendine eziyet çektirip 
Sonra anlıyorsun her şey normal
O kadar zaman eziyet eziyet çektirip
Sonra anlıyorsun her şey normal

Keyifli dinlemeler dilerim..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder