27 Şubat 2011 Pazar

Kendime Not #4



İzmir'e geldiğimden beri hey heylerim üstümde..
İstanbul da çok sıkıldığımı söylüyordum ya. 
Geldiğimden beri keşke evimde olsam diyorum.
Hoş ev arkadaşlarımı çok özlemişim ama çok sıkıldım..
Belki beklemediğim şekilde gelişen olaylardandır bu sıkılma hali.
Ya da evimde adam gibi zaman geçiremediğimden.
Daha okula 1 kere gittim mesela..
Ah Tanrım.
Utanıyorum kendimden.
Aldığım kararlara sadık kalamamam beni çok yıpratıyor.
Siz olsanız ne yapardınız?
Kendinizi yarı yolda bırakmanız herkesten ve her şeyden öncelikli bir durum olmaz mıydı sizin için de?
...
Sıradan bir hayat yaşadığım 1.5 ay önceki İzmir günlerini özlüyorum ben ne yalan söyleyeyim.
Okul..
Arkadaşlarla Kahve Diyarı..
Haftasonları Alsancak falan..
Evde uyumalar..
Ev arkadaşlarımla dizi, film izlemeler..
Forum da alışveriş yapmalar...
Küçük Park'a inmeler..
Yemeksepetinden siparişler..
Ne de güzel dimii anlatınca..
Bende çok özledim bu yüzden..
...
Kendimi kendime affettireceğim..
Son derece de kararlıyım bu konu da. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder