28 Şubat 2011 Pazartesi

Kendime Not #5


Dün gece ciddi anlamda depresyon hali yaşıyordum..
Oturdum eğrisiyle doğrusuyla kendi hayatımı karşıma aldım..
Yaptıklarım ve yapacaklarım hakkında biraz sohbet ettik.. 
Ne kadar değiştiğimi gördüm sayesinde.
Bana sen bunları bunları yaptın.
"Oysa böyle değildin" dedi. 
Düşününce hak verdim tabii..
Sonra bir liste yaptık.
Yapacaklar listesi.
...
1- Okula düzenli gidilecek.
2- Ders çalışılacak.
3- Okunmayan ve yarım kitaplar bitecek.
4- Fransızca kursu ihmal edilmeyecek.
5- Herkese güvenilmeyecek.
6- Fotoğraf çekimlerine çalışılacak.
7- Hikaye yazmaya devam edilecek.
8- Erkeklerden uzak durulacak.
9- Asla eğri şekiller oluşturulmayacak.
10- Sadece "ben".
...
İşte tam bu listeyi tamamlamış, "bu gece ağlayıp zırlayayım da yarın hafta başı ve her şey güzel olacak" diyerek yattım yatağıma.
Tabii uyuyakalmışım o kadar yorgun olunca.
Sabah, bütün ay heyecanla beklediğim Oscar sonuçlarını NTV den tekrar izleyip öğrendiğimde egolarım tavan yaptı.
Akşam ki listeye bakıp "demiştim her şey güzel olacak diye" dedim kendime.
Bu bir işaret mi bilmem ama tek bir yerde tökezlemişim o da En ıyı yardımcı kadın oyuncu da.
O kadar da herkeste olur sonucta.
Neyse..
Şimdi yatağımdan kalkıp kahvaltımı yapacağım.
Sonra da kahvemi alıp ders kitaplarıma göz atacağım. 
Malum 1 haftadır gittiğim yok derse.
Geri kaldım anlayacağınız.
Offf bir de daha açıklama metni yazıcam ki konuşayım derste neredeydin 1 haftadır dediğinde hoca.
Nasıl olsa 1 hafta herkese aynı açıklamayı yapıcam. 
Eyvah eyvah işim var. 
Neyse..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder