19 Şubat 2011 Cumartesi

Küçücüktüm bende.


Normal şartlarda kıskanç biri değilimdir aslında ben. 
Hani böyleee dizeyim şuraya da herkes görsün benimde bebeklik fotoğraflarım var diyen biri değilim kesinlikle..
Ancak, dün gece fotoğraflara bakarken bazı fotoğraflarımı görüp çok duygulandım..
Keşke halaa çocuk olsam dedim..
Bir kere daha dönsem o günlere dedim..
Sonra da neden bende blogumda paylaşmıyorum ki bu fotoğrafları dedim.
Ve işte buradalar.. 
Evet sarı bir bebektim ben.
Babamda sarıydı..
Gerçi halaa sarıyız.
Annemde artık kıvırcık saclı değil ama o zamanlar öyleymiş..
Güzel kadın dimii??
Bence de..
Babamın kolunda benim ve annemin adı yazıyor halaa evet.
Bir gün çocuk sahibi olursam bende yüzlerini omuzuma dövme olarak yaptırmayı düşünüyorum.. 
Tıpa tıp aynısı olmasa da yaparlar bir güzellik..
Hadi uzatmayayım bakın siz fotoğraflara..















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder