6 Şubat 2011 Pazar

Music Please Vol 3.




Çok bilindik bir sanatçı ve şarkıda olsa ben kulak aşinalığım olmasına rağmen ilk kez öğrendim şarkıyı tam anlamıyla..
Çokta keyif verdi bana. 
Bu nedenle bu haftanın şarkısı olarak Amy Macdonald'ı seçtim..
This is The Life adlı parçası bu hafta blogumda yer alacak..
Amy Macdonald dan kısaca bahsetmem gerekirse 87 doğumlu sanatçı 2 adet albüme sahip.
Blogumdaki parçayla aynı adı taşıyan albüm "This is The Life" 2 milyondan fazla satmış bulunmakta.
Bu albüm 2007 yılına tekabül etmekte..
Ikıncı albumunu ise geçtiğimiz günlerde diyebileceğimiz kadar yakın olan 2010 yılında çıkartmış bulunmakta..
"A Curious Thing" adını taşıyan albümünde oldukça güzel şarkılara sahip olduğunu söylemeden edemeyeceğim..
Sanatçının ayrıca 2008 yılında çıkarttığı 2 adet single ı bulunmakta..
"Run" ve "Poison" adındaki single ları da oldukça başarılı bence..
Ses tonu adını bir türlü hatırlayamadığım bir sanatçıya benziyor da kime benziyor gerçekten çözemedim.. 
Çözeniniz olursa paylaşırsa çok sevinirim...
Bu arada yazıyı bitirmeden önce...
Amy Macdonald ın tarzına da biraz değinmek istiyorum..
Kendisi indie-rock, folk rock ve soft-rock kategorilerinde müzik yapıyor..
Ve bence bunu çok da güzel başarıyor..
Etnik ülkelerden güzel,başarılı sanatçılar çıktığını da bir kez daha bizlere sunmuş bulunuyor Iskoç sanatçımız Amy Macdonald..

Keyifli dinlemeler dilerim...

2 yorum:

  1. farklı acıtan bişi bu! sorgulaması nokta soruları ... birde GEREKSİZ bir insanın telefon melodisi olunca !!! supeerb :P

    YanıtlaSil
  2. Mükemmeldir. Çok iyi bir dinleyicisiyim. Gerçekten iyi sunmuşun güzel sanatçımızı. Harıkasın! :D

    YanıtlaSil