17 Şubat 2011 Perşembe

Music Please Vol 5.



Music Please Vol 5 i erkenden yazıverdim bu hafta..
Çünkü bazı değişiklik yaptım..
Bildiğiniz üzere en son Ironic parçasını koyacaktım ve o çalacaktı..
Tabii o olmadı..
Son 1-2 haftadır da şu anda arka fonda çalan "Need You Now" adlı parça dilimdeydi..
Dedim "Ironic" olmadı bari bu olsun..
Ve bu oldu..
Ne biçim yazıyorum yahu. 
Saçmaladım.
Neyse toparlayayım hemen.
Lady Antebellum bildiğiniz üzere geçtiğimiz günler de 5 alanda Grammy aldı..
Grup üç kişiden oluşuyor ve Country alanında müzik yapıyorlar.. 
Grubun toplam iki adet studio albumü bulunmakta..
İlki 2008 yılında grup ile aynı adı taşıyor Lady Antebellum ikinci albüm de 2010 yılına ait ve haftanın şarkısı olarak seçtiğim şarkı ile aynı adı taşıyor Need You Now. 
Grup Grammy ödüllü demiştim hatırlarsanız..
Bu yıl 6 dalda adaylığı bulunuyordu Lady Antebellum un.
Ve tam 5 alanda Grammy leri topla.
Hemde Grammy ödülleri arasında en önemli ödül olarak kabul edilen "Yılın şarkısı ödülü"nü "Need You Now" adlı parçayla almış bulunmakta.. 

Blogda uzunca bir süre çalacak zaten bu şarkı bol bol dinlersiniz artık..

Bu arada önemli bir bilgilendirme daha.. 
Bundan sonra blogumun sağ üst köşesinde Music Please bölümünde haftanın şarkılarını paylaşacağım aynı şekilde yazacağımda.. 
Elbette ki arka planımız da devam edecek çalmaya...

Keyifli dinlemeler... (: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder