22 Şubat 2011 Salı

Music Please Vol 6.


Bu hafta Music Please de bir değişiklik yaparak Türk sanatçıya yer veriyorum.
Kafamda aslında çok farklı bir isim vardı aslında.
Belki de yazıyı geç yazıyorum diye değişti..
Her neyse bilmiyorum işte...
Bu hafta Teoman bizlerle birlikte Music Please de.
Sus Konuşma adlı parçasıyla..
Neden Teoman’ı seçtim...
Belki de sizlerinde tanıdığı birinin doğum günü bugün..
“Yoksa ona bir armağan mı bu?” diye düşünenlere kocaman bir “hayır” yanıtını vereyim hemen.
Elbette doğum günü hediyesi değil.
Ancak ben sizlerden biraz önce kutladım onun doğum gününü..
Ve nedense Teoman çalıyordu o an arka fonda..
Bazen anılar çok kuvvetli gelir ve bir bakmışsınız bir şarkı x kişiyi hatırlatırken..
Öbür şarkı sizi 10 sene geriye taşıyıvermiş.
İşte öyle biri Teoman’da..
Ortaokul yıllarımdan tutun da, lise anılarıma..
Yaz tatili maceralarımda hep var olan biri.
Hatta üniversitede ev maceralarına bile eşlik ediyor..
İşte bu yüzden bugün için..
Dünü bugünü ve yarınları da hatırlatmasıyla Teoman ı seçtim..
Sus Konuşma adlı parçayı seçme nedenimse..
Bir çok duyguyu bende bir araya toplayışı..
Hırçın, aşık, asi, özgür ve genç..
Ben ne zaman genç desem “yaşlı mısın yahu sen” diyenlere bıktım açıklamaya buradan da yazayım son kez..
Oradaki kast edilen “yaşlı” kavramı “olgunlaşmak” anlamının yerini dolduruyor..
Neyse..
Hadi ritme bırakın kendinizi..
Eşlik edin şarkıya..
Birkaç dakikalığına da olsa asi olun..
Dans edin..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder