15 Şubat 2011 Salı

Sinyora Enrica ile İtalyan Olsak ya bizde..


İncir Reçelini izlemeye gittiğim gün afişini görmüştüm ancak film başlamak üzere olduğu için çıkışta incelerim afişi diyip salona geçmiştim..
Derken fragmanı verdiler İncir Reçeli başlamadan önce...
3-5 dakika bir şeydi ama biz bayağı bir eğlendik..
Kesin kesin izlemeliyiz dedik..
Çıkınca da afişini inceledim...
İstedim ama vermediler bana odama asayım diye..
Şu aralar koleksiyon yapıyorum odamın bir köşesine asıyorum Türk Yapmı kaliteli filmlerin afişlerini..
En azından bulduklarımı...
Her neyse birazcıkta filmden bahsedeyim..
Filmimiz 18 Şubat cuma günü yaniii 3 gün sonra vizyondaki yerini alacak..
Yönetmenimiz ve senaristimiz Ali İlhan..
Oyuncular deseniz ohooooo İsmail Hacıoğlundan tutun da Acun Ilıcalıya hattaa hataa Claudia Cardinale'ye kadar müthiş isimler bir arada..
Pinema Film yapımı olan filmimizin birazcıkta konusuna değinip, yazılanlara çizilenlere bir bakacak olursak...
Henüz vizyona girmemesine rağmen çoktan Altın Portakal'ı alıp götürdü bile Sinyora Enrica ile İtalyan Olmak..
Hemde en iyi kadın roluyle..
Eh söz konusu olan Claudia Cardinale olunca bu ödül kaçınılmaz oluyor elbette..
Filmin konusunu şu an paylaşmayacağım.. 
Dileyenler sitelerden internetten okurlar tabii ki de.
Ancak ben izledikten sonra cuma akşamı yazacağım düşüncelerimi...

Şimdilik diyebileceğim tek şey fragmanı izleyip izleyip...
"Aaah aahh Sinyora Enrica ile İtalyan Olsak ya bizde..."

Buyrunuz fragman efenim... 
Keyifli seyirler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder