29 Mart 2011 Salı

Benim de Balığım Var.

Olalalalaalaa benim de balığım var..
Çok komik oluyor dimi böyle söyleyince..
Bence de.
Ama dedim bir kere yapacak pek fazla bir şey ne yazık ki sizler için yok.
...
Açıkçası şaka bir yana yazmak istediğim o kadar çok şey var ki..
Wordpress'e halaa ısınamamamdan sebeb yazmıyorum..
Yazamıyorum daha doğrusu..
Her neyse..
Bugün yazmaya karar verdim..
Neden derseniz unutmaya başladım olayları..
Düşünceler birbirine girmeye başladı yine..
Malum Universite maratonu başladı yine..
...
Pazar günü berbat bir gündü..
Aslında güzel başlamıştı..
Çok eğlenmiştim..
Erkek arkadaşımla pazara gidip alışveriş yaptık, balık aldık..
Her şey çok güzel gidiyordu buraya kadar..
Sonra evi toparladık..
Sigara böreği sardık beraber..
Buralarda da sorun yok.
Gelin görün ki bütün sorun..
Kendinizden bir şeyler katıp salata yapmaya gelince piç edildi bütün moralim.
"Off.. sizi mi beklicez." denmesi canımı sıktı..
Sabahtan beri bütün evi temizle..
O kadar masraf yap..
Bildiğiniz üzere eve çıktığınız da yarı yarıya ödenir herşey..
Salatadan tuttun, balığa kadar biz aldık..
Tek kuruş istemedik onlardan..
Kalktık bir de hizmet ettik onlara..
Üstüne alt tarafı bir balık pişirdi diye bu lafı sokma hakkına sahip oldu..
Bende yemedim tabii ki de..
Sinir oldum..
Girdim bulaşıkları yıkadım.
Ve çıktım işin içinden..
Karışmadım.
Geçtim odama yattım..
Annemi aradım..
Ağladım biraz..
Dünya da en önemli şey bu bence..
Emeğine saygı duyulması..
Hayatım boyunca yaptığım büyük ya da küçük ne olursa olsun, arkadaşlarım ve ailem tarafından saygı duyuldum..
Beğeni topladım..
Teşekkürleri aldım..
Ama şimdi şurada hayatımda 5 6 aylık bir geçmişi olan kişi benimle bu denli saygısızca konuşunca..
Yaptığım işe saygı duymayınca tepemin tası attı ister istemez..
Sonuç itibariyle bir kez daha anladım ki..
İnsanlar hiçbir zaman değişmezler..
Bazen olgunlaştıklarını düşünürsün..
Ancak hiçbir şeyden emin olamazsın..
Ne olursa olsun kendinden başka kimse için bir şey yapmaya kalkmayacaksın..
Ne keyifle yaptığım alışverişten hiçbir tat almamam biraz can sıksa da bir daha yapmayacağımı bilmem iyi oldu..
...
İyi ve ya kötü yolla da öğrenilse, tecrübe tecrübedir.
Hem 1. nolu yemekhane yetiyor bana (:
Laf aramızda bugün menü de pizza var olaaalaalaa (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder