1 Mart 2011 Salı


Kıçımı kaldırıp derse gitmem gerekirken, yapamıyorum.
Oturdum.
Kendimi çocuğunu zorla elinden alınan bir anne gibi hissediyorum..
Ayırıyorlar bebeğimi benden..
İnsanın zoruna gidiyor gerçekten..
Yazma özgürlüğümüzün elimizden alınması bir yana insan emeklerine üzülüyor.
...
Yanlız bu üzüntüyle beraber birçok kişiden midemin bulandığını da itiraf etmeliyim..
Nasıl bir bencilliktir bu anlamıyorum..
Tek tek kendi düşüncelerimi belki de son kez yazacağım..
Son kez belki okurlar da çenelerini kaparlar diye..
...
" O "Blogumadokunma" diyenlerin %70 i AKP ye oy veriyor ama" diyen bir toplumda yaşadığımıza çok üzülüyorum..
Bütün suçlu AKP ye oy veren zihniyette dimi?
Digiturk'un başında, para kazanma egosunun en tepesinde de AKP var.
Hayır ben AKP yandaşı değilim..
Sadece bazı gerçekleri söylemek istiyorum..
AKP yi başa getiren cahil toplumun elbette suçu çok büyük..
Ancak küçümsenemeyecek derece de o cahil toplumun "Beleşçi ve Yeme" politikası var..
Futbol maçları için birbirini asıp kesen, stadlara zarar veren "hayvani" bir milletiz biz.
Hiçbir zaman "emek" kelimesinin anlamını bilmiyoruz..
Tekelcisinden,İnşaat işçisine,Memurundan, Doktoruna kadar "Emekçi" bir toplumken kendi emeğimize saygı göstermeyen bir milletiz biz.
Eh hal böyle iken de, Digiturk un yaptıklarından AKP yi de AKP ye oy veren cahil toplumu da suçlayamayız..
Bana sorarsanız dengi dengini de bulmuş bir milletiz.
...
Akp sikmeyi seviyor bizde sikilmeyi..
Bu kadar basit bir politika aslında bu.
Gayet açık..
...
Her zaman ifade ettiğim düşüncelerimi ezdiğimi söyleyen bazı kişiler de oldu..
Yok özel günlerde toplumsal mesajlar veren insanları kınardın "oturduğunuz yerden ülkemi kurtarılır" derdin şimdi niye Blospot kapanıyor diye kendini hırpalıyorsun? diyorlar bana..
...
Şöyle açıklayayım hemen..
Ben, ülkeyi oturduğum yerden kurtarmaya çalışmıyorum.
Ben, inançlarımı başka söyleyip farklı davranışlar göstermiyorum..
Ben, propaganda gösterileri düzenlemiyorum.
Ben, yürüyüşlere katılıp "özgürlük" sloganını atıp sonra da oylarımla "boyun" eğmiyorum.
Ben, yazma özgürlüğümü savunuyorum..
Ben, kanunların bana verdiği yazma hakkım engellenmesin diye çalışıyorum..
Ben, sesimi ve benim gibi yazmayı- okumayı sevenleri destekliyorum..
Desteklerimi de esirgemiyorum..
Ben, bazı şeylerin mektup,dilekçe,e-mail,şikayet bildirisi vs. ile kendimi ifade edebileceğimi biliyorum.
Ve bu yolları kullanıyorum..
Ben, evet Digiturk'e mail attım.
Ben, evet NTV'ye de mail attım..
Ben, Blogspot yönetimine de mail attım..
Ama bunları uslübuma ve bana yakışır şekilde yaptım.
Dilekçemi ve şikayetlerimi yazdım..
İstedikleri olması gerektiği gibi Digiturk hizmet numaramı da belirterek yaptım..
Her şeyden önce bir kullanıcı olarak şikayetimi bildirdim..
Sonra blog yazarı olarak üzüntülerimi ifade ettim.
Bunu yaptığım için de kendimle gurur duyuyorum..
Ailemin ve arkadaşlarımın da bana inandıklarını ve yanımda olduklarını biliyorum..
Bu yüzden ben, yanlış hiçbir şey yapmıyorum.. 
...
İşte böyle saçma sapan düşüncelere kafa yoran..
"Ergen gibisini yeaa" diyen..
Tumblr kullandığı için onlara bir bok olmayacağı düşüncesiyle "yazma özgürlüğünün engellenmesini" kabul eden.. 
Bir de utanmadan bunca insanın mücadelelerinin boşa olduğunu söyleyerek kendisini bir bok sanan insanların benim arkadaşım olduklarını görmekten utanç duyuyorum..
...
Bu yüzden de Blogspot hayatımdan ayrılsın ayrılmasın..
Twitter kapansın kapanmasın..
Yasaklar gelsin gelmesin..
Ne DNS ayarları yapmayı kabul ediyorum..
Ne de "DNS yapsana oglummmm yeaa" diyen insanlarla muhatap olmayı düşünmüyorum..
Bu akşam ilk işim Facebook, Msn, Gtalk, Twitter gibi kullanıcısı olduğum platformları düzenlemek olacak..

Benim arkadaş listemde olarak "Aşağılayıcı" yazılar yazanlar adına bütün bloggerlardan özür diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder