16 Mart 2011 Çarşamba

Kendime Not #6



Kendimi hiçbir şey yapmadığım halde yorgun hissediyorum.
Ne kadar ironik dimi?
Olan biten her şey çok karmaşık.
İnsanlar gittikçe yobazlaşıyorlar mı yoksa ben mi fesatlaşıyorum?
Ardı arkası kesilmeyen sorular..
Peki ya cevaplarım nerede?
Aslında şu anda ne düşündüğümü de bilemiyorum.
Öfke? 
Evet ondan fazlaca var.
Birilerini memnun etmek içinde burada günlük tutar gibi yazmak yerine saçmalamayı yeğliyorum.
...
Hemen şimdi kapatabilirsiniz blogun açık bulunduğu sekmeyi..
Lütfen çekinmeyin.
Kırılmayacağım, söz veriyorum.
...
Mideme kramp giriyor düşüncelerim birbirine girdiğinde.
Aciz olduğumu düşünmeye başlıyorum.
"Bu kadar ahmak olma Ahtel.Düşüncelerini kontrol edemiyorsan sen neden halaa burada yazmaya devam ediyorsun? 
Kendini kim sanıyorsun?
Ne yapıyorsun? 
Nerede duruyorsun?
Ne yaptın? 
Ne yapacaksın?
Madem ders çalışacaksın neden hala burada saçmalamakla uğraşıyorsun?" 
...
Kalp ağrıları yaşıyorum..
Bir yerden içime ata ata biriktirdiğim bütün sinirler çıkıyor işte benden bu şekilde..
...
Son bir kaç gündür kendimde pişmanlığını en çok yaşadığım eksikliğini hissettiğim kitabımı evde unuttuğumdan yaşıyorum..
Saklanmak, sığınmak istediğim en güzel yerdi o.
Başucu kitabım.
En yakın arkadaşım.
Dağınıklığımı sistematikleştirendi o.
...
Ağlamak isteyipte nedeninizin hiç olmadığı oldu mu sizinde? 
Bir nedeni yok.
Ağlamak istiyorum sadece.
Bazen siktiriboktan bir dizinin aptal bir sahnesinde duygulanıp ağlayabiliyorken, "ihtiyacım var" diyerek ağlayamıyorum mesela ben.
...
Tamam durun bir dakika. 
Şimdiye kadar yazdığım her şeyi siktir edin.
Bu bir kabulleniş mi?
Hayır değil.
Ardına sığınmak istediğim bir yalan sadece.
"Ben ihtiyaç duyulmak istiyorum. Benim birisinin hayatında vazgeçilmez olmaya ihtiyacım var. Bütün boş vaktimi,egomu ve dikkatimi yiyip bitiricek birine ihtiyacım var. Bana bağımlı biri. Karşılıklı bağımlılık."
Kendimden nefret ediyorum kitabımı unuttuğum için.
...
Başucu kitapları olur insanların hayatlarında..
Olmayanlara gerçekten üzülüyorum..
Milyonlarca kez okursunuz o kitabı..
Ezbere gidersiniz bazı satırları, bazen paragrafları..
...
"Hiçbir zaman tamamlanmış olmayayım,ne olur. Hiçbir zaman halimden memnun olmayayım. Hiçbir zaman kusursuz olmayayım. Kurtar beni, Tyler, kusursuz ve tamamlanmış olmaktan."
Yalvarmak..
Tapınmak..
Tanrı ! 
-Burada bir açıklık var.-
...
"Tanrının yarattığı başka bir canlıya bakmayı ve sevmeyi öğrenmem için ailem yıllar önce ilk balığımı almıştı. Sahip olduğum altı yüz kırk balıktan sonra öğrendiğim tek şey, insanın sevdiği her şeyin bir gün öleceği oldu. O özel kişiyle karşılaştığın ilk anda, onun bir gün ölüp toprağın altına gireceğine emin olabilirsin.."
Ruh sağlığımı yitirme aşamasındayım..
Kitapların altını çizmekten nefret ettiğim için not defterime yazıyorum.
Evet benim 3 adet defterim var.
Biri kişisel defter.
Yapacaklarım, ödemeler, bilgiler cart curt yazıyor.
Diğeri, kendi yazdıklarımı tuttuğum defter.
Blogda yayınlamadığım bir ton yazının bulunduğu bir defter.
Hatta arada bir kişiler hakkında da yazıyorum da neyse...
Ve son olarak da, okuduğum kitapların altını çizmeyeyim, aman şık dursunlar hep diye, kitaplar da beğendiğim sözleri ve şiirleri, bazen de şarkı sözlerini not alıyorum.
...
Neyse.
Ben kafayı biraz daha kırmadan gidip ders çalışayım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder