29 Mart 2011 Salı

Kendime Not #7

Şarkıya ağlayabilirim.
Acayip gözlerimi dolduruyor.
Duydugum cümlelerse cabası.
Of.
Ağzıma sıçılmış gibi hissediyorum resmen.
Başıma gelmeyen bir bu kalmıştı sanırım.
...
Ben anlamıyorum..
Gerçekten anlamıyorum..
Erkekler fazla karmaşıklar..
Basit hiçbir yanları yok aslında..
Onlar için bir şeyler yapmaya çalışırsın ama arkasına sıgındıkları, daima kaçmayı başardıkları ve sizi rahatca kırdıkları  "odunum ben" kalıbı vardır ya benı olduren de heh o işte.
...
Mideme kramplar giriyor.
Beklediğim böyle bir tepki değildi.
Aptallık bende daha ileri gidecegını mı sanıyordum?
Gerçekten öyle bir hayalim mi vardı?
Hemde dogru duzgun tanımadıgım bırıyle?
Niye farklı gelmişti ki bana?
...
Offf..
Boğuluyorum.
Daralıyorum burada.
İmha etsem ya bende kendi kendimi 5 saniye içinde James Bond filmlerindeki notlar gibi.
...
Kafayı kırmak üzereyim diyorum da inanmıyorsun işte..
...
Bu arada beynimin içine edildi Blogger - Wordpress arasında git gel yapmaktan.
Ağlanmıyorum anasını satim artık.
Hangisi denk gelırse ona yazıcam.
Yeter !
Kızdım gece gece gene.
...
Bu arada siz siz olun dinlemeyin ard arda bu şarkıyı..
Yer yutar parçalar atar valla sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder