2 Mart 2011 Çarşamba

Merhaba WordPress, Özledim Seni Blogger.

Merhaba WordPress, Özledim Seni Blogger..
Tarayıcımı açtığımda açılış sayfam olarak beni karşılamanı özledim..
“Çok güzel paraf atarım.” diye yazmanı özledim..
Her hafta Music Please köşeni düzenlemeyi özledim..
Neden WordPress’e geçtiğimi inanın bilmiyorum.
Sadece yazmayı çok özledim..
Bir yerlerden birileri bir şekilde sesimi duyar, üzüntüme ortak olur diye geldim aslında WordPress’e.
Sevdim mi? Sevemedim doğrusu..
Bu WordPress’i kötülemek değil sakın yanlış anlamayın..
Hatta laf aramızda hep bir WordPress’im olsun istemiş “kullanmayı beceremiceksin o kadar zeka yok lan sende” diyerek vazgeçirmiştim kendimi..
Her neyse..
Şu andaki durum çok daha farklı bir boyutta..
WordPress’in var bak işte yaz artık buraya dediğinizi duyar gibiyim..
Ancak olay öyle bir şey değil.
Ben Blogger’ımı özledim.
Kullanımına alışık olduğum, tasarımını dipçik dipçik bildiğim siteyi özledim.
“Neleri Sevdiler” köşemi,günlük kontrol ettiğim yorumları ve istatistikleri özledim..
En basitinden şu anda bu yazıya “niye fotoğrafı yüklemedi offf yaa” diyerek başladım..
Öyle işte..
Ben Blogger’ımı geri istiyorum Digiturk !!



parafdaatarim.blogspot.com adresinden kendin bloguma girdiğimde “bu siteye mahkeme kararı ile erişim engellenmiştir” yazısını görüp, ben mahkeme kararıyla kapatılacak ne suç işledim ki yazmaktan başka diyerek ağlamak istemiyorum..
Yine sabah olsun, uyanayım, dersim bitsin, eve geleyim tarayıcıma gireyim ve blogum beni karşılasın istiyorum..
#blogumadokunma Digiturk !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder