2 Mart 2011 Çarşamba

Music Please Vol 8.




O kadar heyecanlıyım ki şu anda anlatamam sizlere..
Bloguma kavuşmak kadar güzel bir başka duygu yok daha..
Öyle çok özledim ki yazmayı düşüncelerim bile birbirine giriyor hepsini birden bire yazmak geliyor içimden..
Ancak sizlerde biliyorsunuz ki öyle bir şey yapmayacağım..
Özledim seni Blogger!! 
Özledim sizi okuyucularım..
...
Eveeeet..
Bu hafta üst üste gelen bir çok olay nedeniyle ihmal ettiğim köşeme hemen kutlama olarak yazayım istedim..
Music Please köşesinde bu hafta Amy Winehouse bizlerle beraber..
Neden Amy Winehouse'u seçtiğime gelince.
Blogspot'un kapandığı gece, dersten eve geldiğimde her zamanki gibi önce müzik açtım ve tesadüfen Amy Winehouse çalıyordu ben Blogspot'a girmeye çabalarken.. 
"But we are best friends, right?" diyordu şarkı..
"Mahkeme kararıyla erişim engellenmiştir" yazısını okurken ben işte o bu satırları söylüyordu..
Ağlarken de tekrar tekrar dinledim bu parçayı..
En yakın arkadaşım..
Dostum..
Ailem..
Günlüğüm..
Evim..
Blogger için bu hafta Amy Winehouse'dan "Best Friends" adlı parça bizlerle bu hafta..

...
Şöyle bir müzik kariyerine değinecek olursak eğer, İngiliz soul caz sanatçısı olmakta kendisi..
Toplam iki adet albüm kariyeri ancak bir çok ödülleri bulunmaktadır Amy Winehouse'un..
İlk albümü Frank adını taşımakta, diğer albümü de Back to Black'tir.
Kariyeri açısından en yoğun olduğu dönem 2007 yılına tekabül ediyor gerek aldığı ödüllerle gerekse konserleriyle..
Amy Winehouse ile ilgili müzik dışı bildiğim bir kaç bilgiyi de paylaşmak ve kişisel görüşlerimi de eklemek istiyorum..
Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere,Amy Winehouse'un Brit Ödüllerinden tutun da MTV müzik ödüllerine kadar bir çok kuruluş demek daha doğru olur sanırım, ödüle sahip.
Ve her zaman bu tarz organizasyonlar da kıyafetler son derece önem taşır..
Heh işte, Amy Winehouse her zaman bir ağaca dal olamayanlardan oldu..
Giyinmeyi ya cidden beceremiyor ya da işine gelmiyor..
Bu arada kendisi dönem dönem uyuşturucu yüzünden de hastanelik olduğuna dair haberlerle piyasadaki yerini koruyor.
Bu aslında çok üzücü..
Bu kadar güzel şarkılar..
Bu derece kaliteli müzik..
Enfes bir ses..
Uyuşturucu yanına yakışmıyor bence..


Keyifli dinlemeler dilerim.. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder