14 Mart 2011 Pazartesi

Music Please Vol 9.


Taataataaammm.. 
Blogumuzun açılması şerefine ilk olarak Music Please ile başlıyorum kaldığım yerden yazmaya..
Ah Tanrım!
O kadar heyecanlı ve mutluyum ki anlatamam sizlere..
Tarifsiz bir mutluluk bu.
Öyle ihtiyacım olan bir anda geri geldi ki ileri ki konularda anlatacağım bunu da sizlere..
Her neyse.. 
Bu hafta Pet Shop Boys bizlerle beraber. 
Hemde It A Sin adlı parçayla..
Ben bu parçayı çok seviyorum..
Siz de sever misiniz bilemem..
Ama 80 lere hakim bir parça bu.
80 ler demişken, hangimiz istemeyiz ki 80 lerde gençliğimizi yaşamış olmayı?
Ben isterdim şahsen..
Discolarında dans etmeyi, sarhoş olmayı, aşık olmayı.. 
İşte 80 lerin discolarının hit gruplarından biri de Pet Shop Boys.
İngiliz bir pop grubu. 
Aslında tam olarak pop sayılmıyorlar bana göre.
Soundları birazcık Duran Duran la Modern Talking kıvamında geliyor bana. 
Nasıl desek ki şimdi onların tarzına şimdi? 
Dans mixleri ile pop kültürünü birbiri ile birleştiren sentez bir grup diyelim.
- Ah çok zorlandım. Paslanmışım resmen.- 
...
Yazacak çok fazla şeyim var malum..
Bu yüzden çok fazla uzatmadan grubun kariyerine bakalım birazcıkta..
1980 lerin başında kurulan grup çıkışını 1984 yılında West End Girls ile gerçekleştirdi.
Hemen ardında da Love Comes Quickly adlı 45lik yerini aldı. 
Grubun en iyi 3 parçasını düşündüğümüz de kronolojik açıdan emin adımlarla ilerleyen bir grup Pet Shop Boys. 
Nitekim, 1987 yılında It's A Sin ile bu durumu kanıtlamış oldu. 
Pet Shop Boys'un bugüne kadar ki müzik kariyerindeki en iyi albümü 1993 yılında çıkan "Very" olarak nitelendiriliyor. 

Keyifli dinlemeler dilerim (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder