29 Mart 2011 Salı

Music Please Vol.10


Olaalaalaa (:
Artık kaçta kaldıgımı da hatırlayamıyorum.
Blogger'a da gıremıyorum dıye girenlere baktırıyorum.
Hayır bır ton DNS denedım kac gundur olmuyor.
Neyse Wordpress'e de alıstım sayılır.
...
Eveettt buraya ılk kez Music Please yazıyorum ben.
Bu yüzden özene bözene seçtim dermişim.
Yok öyle bir şey yalan.
Kandırmayalım burada kendimizi.
Şimdi Music Please nasıl işliyor biraz bahsedeyim siz yenısınız şimdi.
Amma aşağıladım ha.
Şaka şaka.
Takılıyorum ben burada.
Başka eglencem yok malum.
Neyse Music Please de her hafta bir grup sarkıcı sanatcı seçiyorum.
Ve kendimce karar verdiğim bir şarkısını yayınlıyorum.
Wordpress de eklentılerı henuz cozemedım ama cozerım bugun yarın onu da ben.
Butun hafta o parça çalıyor yani calmasa da profilde duruyor.
Aynı zamanda bende o grup hakkında yazıp cızıktırıyorum kendimce işte.
Öylee karalıyorum.
Bu haftaki konuğum Nouvelle Vague.
Şarkı konusunda cok kararsız kaldım aslında.
Bu yuzden lıste yapmaya karar verdım.
1- Dance with me.
2- Dancing with myself
3-  Ever fallen in love
4-  In a manner of speaking
Ben bu halıyle cok sevıyorum yahu.
Bu dort sarkıyı aynı sırayla dınleyın.
Sizde seveceksiniz bence..
Peki bakalım bakalım Nouvelle Vague kimmiş.
Neymiş?
Nouvelle Vague, Fransız müzisyenlerden oluşan bir grup olmakla birlikte genelde başarılı cover parçalarla anılmaktalar.
Parçalar genelde 80 lerin unlu new wave ve punk parçalarına yaptıkları bossa- nova coverlardan oluşuyor.
Depeche Mode dan tuttunda Joy Division a kadar bir çok kült grubun parçalarını kendilerine özgü tarzlarıyla yorumlamıslardır.
Diskografilerine göz attığımızda grupla aynı adı taşıyan Nouvelle Vague 2005 yılında piyasadakı yerını aldı.
Hemen ardından 2006 yılında Bande A Part adlı albumün çıkışı yapıldı.
Ve bana sorarsanız grubun adını tavan yaptıran album bu oldu.
Dance with me den Ever fallen in love a hatta Blue monday'e kadar bir çok kişide favorileşmiş parçaların bulunduğu bir album oldu.
Keyifli dinlemeler dilerimmmm (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder