29 Mart 2011 Salı

Music Please Vol.11


Dayanamadım bu şarkı bu hafta olmazsa olmaz dedim.
Veee bu hafta Music Please Vol. 11 de Spiller var.
Spiller ile tanışmam çok garip değil aslında.
Ancak geçtiğimiz günlerde bir arkadaşım Facebook profilinde paylaşmıştı ve bende çok sevmiştim.
Biraz araştırdım.
Ve aslında hepimizin aşina oldugu bır isimle karşılastım.
Sophie Ellis Bextor.
Evet doğru duydunuz.
Sophie Ellis Bextor ile düet parçası bulunmakta.
Zaten hit yapan da bu parça.
Ancak bana sorarsanız album ile aynı adı tasıyan Batucada da cok keyıflı bir parça.
Spiller ın ortaya cıkısı hakkında biraz bilgi verecek olursam.
Spiller, Italyan bir DJ ve asıl adı Cristiano Spiller.
Ancak sahne adı olarak Spiller adını kullanıyor.
2000 yılında  Sophie ellis bextor ile yapmış oldukları Groovejet adlı parça bir çok ülkede birinci sıraya kadar yukselme gostermiş olmakta.
Yazının baslarında da dedıgım uzere, asıl patlama yaratmasını saglayan kilit isim Bextor olmuş karıyerınde Spiller'ın.
Genel olarak tarzına söyle bir goz attıgımda Spiller'ın diğer parçalarında daha bir House, Dance - Funk kategorilerinde daha belirgin diyebiliriz.
Müzik kariyerine baktığımızda, 1997 yılında Laguna adlı single ile kariyerıne basladığını goruyoruz.
1998 yılında EMI UK de odule layık gorulmus Batucada parcasıyla.
2000 yılında piyasaya surulen Groovejet adlı single dunyada 2.000.000 adet satmış. Ve birçok ülkede uzunca bir süre #1 numara da yerını korumus.
2002 yılında Cry Baby adlı bir baska single ile karşımızda.
2003 yılında Italya'dan Nano Records odulune layık gorulmus.
2006 yılında çıkarttıgı Jumbo adını tasıyan sıngle ın son versıyonu için Theo eşlik etmiş. ( Freestylers "Push Up")
Gelelim bu hafta bizimle hangi parçası yer alacak (:
Az cok tahmın edıyorsunuzdur sızde bence.
Evet dogru bıldınız Groovejet bizlerle beraber olacak bu hafta.
Bildiğiniz üzere Blogger daki düzenime halaa geçemediğim -nasıl yapacagımı bılmedıgımden kaynaklı bu- üzere şarkının videosunu paylasmış bulunuyorum.
Keyifli dinlemeler dilerim.. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder