25 Nisan 2011 Pazartesi

Aptal ?



Bu insanlar çıldırmış olmalı?
Aptal'lar demek istiyorum ama diyemiyorum..
Oysa diye de bilirim.
Kimse kısıtlayamaz sonuçta.

Aptal,aptal,aptal,aptal'lar..
Çok ciddiyim.
Ne istediklerini..
Ne aradıklarını..
Neyin doğru..
Neyin yanlış..
Neyin yerinde..
Neyin yersiz..
Olduğunu anlayamıyorlar..

Çok umrumda mı?
Hayır değil..

Birkaç gündür blog yazasım bile gelmiyor açıkçası sağda solda gördüğüm insan tripleri yüzünden..
Hasta olmam da ayrı bir teferruat..
Nasıl gereksiz ergenler var ki anlatamam..
"Al defterini eline otur ona yaz Ahtel." diyiverdim..
Bu arada kısa film çekmeye başlıyoruz.
Senaryosu ıvır zıvırlarıyla uğraşıyoruz şu aralar..

Eh ben her zaman diyorum..
Sadece blog yazıyor ve ben "blog yazarıyım" demekle yetinip, dışarı da "hiç"isen..
Hiç'sin dir.

Bunu ukalalık yapmak için ya da benim çok bir şey olduğum için demiyorum..
Önce bıçağı kendime dayayarak..
Söylediği sözler ile davranışları çelişen insanlara hitaben söylüyorum..
Hiç mi hiç gerek yok cidden ben böyle iyiyim..

Huzurlu olmak...
Mutlu olmak..
"O"nunla olmak..
Yetiyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder