14 Nisan 2011 Perşembe

Eurovision 2011 / Countries L-R


Sabrınız için teşekkür ederek Part 3'e geçiyoruz.
Part 3'ün açılışını Latvia ile yapıyoruz..
- Latvia : Sanatçı Musiqq ve şarkısı "Angel in Disguise"

PichiePich : Bu şarkının alt yapısını seviyorum. Fakat tipler ve şarkı hiç uyumlu değil bence..

Parafdaatarim : Tipten kaybetseler de hiç yoktan iyi diyelim yoksa grup kalmayacak.

- Lithuania : Sanatçı Evelina Sasenko ve şarkısı "C'est Ma Vie"

PichiePich : Çok bayık, tanımlayamadığım bir slow. Sevmedim.

Parafdaatarim : Klasik müzik gibi geldi ama olmamış sanki bu şarkı..

- FRY Makedonia : Sanatçı Vlatko Ilievski ve şarkısı "Ruskina"

PichiePich : Pek hoşuma gidiyor, acayip eğleniyorum. :D

Parafdaatarim : Etnik müziklerine çok yakın ve tatlı geldi ama performansları nasıl sonuçlanır bilmiyorum.

- Malta : Sanatçı Glen Vella ve şarkısı "One Life"

PichiePich : Eurovision'da en gıcık olduğum ülke Malta. Çünkü şu ana kadar hiç favorim olamadı ve çoğu şarkısı basit. Tıpkı bu yıl ki gibi. :D

Parafdaatarim : Diyecek bir laf bulamıyorum. Ancak bunu demezsem çatlarım. Vokal, Selena dizisindeki kötü karakter "Hades" varya ona benzemiyor mu?

- Moldova : Sanatçı Zdob şi Zdub ve şarkısı "So Lucky"

PichiePich : 2005'te bunlar yarıştıklarında 6.olmuştu. O zaman favorimdi fakat bu yıl o şarkılarına kıyasla daha sönük bir şarkı ile karşımızdalar. Bu arada şarkıdaki enstrumantal ara kısımlara bayılıyorum.

Parafdaatarim : Bence şansa ihtiyaçları olacak.

- Netherlands : Sanatçı 3JS ve şarkısı "Never Alone"

PichiePich : Eli yüzü düzgün, hoş bir pop rock parçası.

Parafdaatarim : Bok atacak bir şey bulamıyorum ama çokta iyi değil.

- Norway : Sanatçı Stella Mwangi ve şarkısı "Haba Haba"

PichiePich : Çok basit ve ucuz bana göre. Tipik bir waka waka çakması. Sevmediklerim arasında hatta Ermenistan ile son 2 sıramda.

Parafdaatarim : Bana böyle Hindistan'ın etnik müziklerini andırdı gibi sanki.. Bu arada Haba ispanyolca fasulye demek biliyor musun?

- Poland : Sanatçı Magdalena Tul ve şarkısı "Jestem"

PichiePich : Düzgün ve hoş bir eurodisco.

Parafdaatarim :  Eleştirilecek pek yanı yok sanki. Ben beğendim.

- Portugal : Sanatçı Homens da Luta ve şarkısı "A Luta é Alegria"

PichiePich : Bu yıl tanımlayamadığım bir kategoride. Eylem amaçlı şarkı yapmışlar gibi.

Parafdaatarim : Sanki grup mitingden fırlayıp gelmiş gibi. Bunları aslında "sen gelsene şöyle arkaya" diyerek içeri almak lazım..

 - Romania : Sanatçı Hotel FM ve şarkısı "Change"

PichiePich : Tatlı ve şirin.

Parafdaatarim : Adamlar olmuş bence.

-Russia : Sanatçı Alexey Vorobyov ve şarkısı "Get You"

PichiePich : Bu yıl Rusya'nın şarkısının bestecisi RedOne. RedOne bir çok hite imza attı. Lady Gaga'nın da bir çok şarkısı RedOne'a ait. Bu yıl hoşuma gidenler listesinde Rusya.

Parafdaatarim : Vokalde ben birazcık Elvis Presley havası sezdim. "Varis benim" der gibi sanki.

Son bir kez daha sizlerden ara istiyoruz ve yavaş yavaş finale doğru geliyoruz artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder