14 Nisan 2011 Perşembe

Eurovision 2011 / Countries S-Z


Eurovision 2011 yazımızın yavaş yavaş sonuna geliyoruz..
San Marino ile devam edelim..
- San Marino : Sanatçı Senit ve şarkısı "Stand By" 

PichiePich : Pek seviyorum, çok tatlı ve şirin geliyor bana.

Parafdaatarim : Garip bir çağrışım ama bana Stevie Wonder'ı hatırlattı.. Ses mükemmel ama tipte iş yok. Stevie Wonder'da hatırlayacağınız üzere kör ve sesi müthişti.

- Serbia : Sanatçı Nina ve şarkısı "Caroban" 

PichiePich : Basit 70'ler kokulu bir şarkı.

Parafdaatarim : Pop, indie arasında sıkışıp kalmış gibi.

- Slovakia : Sanatçı TWİİNS ve şarkısı "I'm Still Alive"

PichiePich : Irlanda'nın dişi versiyonu :D Şarkı tipik radyolarda sıkça duyduğumuz teenage tipi bir şey. :D

Parafdaatarim : Irlanda'nın dişi ama bir o kadar da duygusal versiyonu gibi. Video da ulusal mesaj var gibi tekrar mı izlesek acaba?

-Slovenia : Sanatçı Maja Keuc ve şarkısı "No One" 

PichiePich : Güzel ve kaliteli. Kadının sesini de seviyorum. Farklı bir çekicilik var şarkıda.

Parafdaatarim : Tuttum bu sesi.

-Spain : Sanatçı Lucia Pérez ve şarkısı "Que Me Quiten Lo Bailao" 

PichiePich : Pek sevdiğim söylenemez.

Parafdaatarim : Meksika müziklerine ne denir bilemedim şimdi ama biraz andırıyor gibi. Sesi bir garip gibi geldi.

- Sweden : Sanatçı Eric Saade ve şarkısı "Popular" 

PichiePich : Hiç haz etmiyorum lakin çok düz ve sıradan bir pop geliyor bana.

Parafdaatarim : Bu saç galiba bu yıl moda.. "Hades sıtayla".

- Switzerland : Sanatçı Anna Rossinelli ve şarkısı "In Love For A While"

PichiePich : Biraz daha geliştirilse daha iyi olacak gibi ama ham sanki .

Parafdaatarim : Kontrbas zaafım bugün fazlasıyla açıldı gibi. Ben geçer notu verdim abi. Her ne kadar bende "Merry Christmas" şarkılarını andırsa da.

- Turkey : Sanatçı Yüksek Sadakat ve şarkısı "Live It Up"

PichiePich : Hoş ama bir şeyler eksik gibi..

Parafdaatarim : Şarkı ilk belli olduğunda Twitter'da "Belki üstümüzden Avrupa geçer." diye bir Tweet okumuştum. Hep o geliyor aklıma ve kahkaha atasım geliyor. Ancak, çokta kötü değil. Gerçi "Rimi Rimi Ley" den sonra bana hepsi çok güzel geliyor zaten Türkiye'de.

- Ukraine : Sanatçı Mika Newton ve şarkısı "Angels" 

PichiePich : Yerel bir pop şarkısı. Ortalama listemde.

Parafdaatarim : Bence sesi gayet hoş. Ukrayna'da da zaten ünlüymüş. Punk / Rock / Gothic tarzlarında müzik yapıyormuş.

- United Kingdom : Sanatçı Blue ve şarkısı "I Can"

PichiePich : Ve genç kızların bir zamanlar ki sevgilisi olan Blue yeniden bir araya geldi Eurovision için.. Bu yılın en büyük favorilerinden olan İngiltere, eski başarılı günlerine kazanarak ya da derece alarak geri dönebilir..

Parafdaatarim : Ortaokul yıllarıma geri döndüm resmen. Çocukken kaç kere yalvarırdım anneme sanki annem Eurovision'a gönderiyormuş grupları gibi "Blue gitsin" der dururdum. Kısmet ben eşşek kadar olunca imiş. Bence eskisi kadar iyiler.. Bu arada "Aaa Blue mu dinliyordunnnn??" diyecek olanlara "Evet var mı lan dinliyordum. Konserine de gittim Almanya'da." diyip yorumumu sonlandırayım.

Az sonra genel yorumlarımızla buradayız.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder