1 Nisan 2011 Cuma

Köy Kütüphanesine Bir Kitap Da Sen Koy!

Buca Belenbaşı Köyü İlköğretim Okulu Kütüphanesi için KİTAP TOPLAMA KAMPANYASI! 

Kütüphane yeni kurulmuş ve her türde kitaba muhtaçtır. Kampanyaya iştirak çok az, elinizde verebileceğiniz bir kitap olsa dahi onu bize ulaştırın. 

İletişim : 

Uğur Önder : 0554 496 37 20 
Meltem Demir : 0539 775 40 64 
Hasan Gökçek : 0549 338 38 35 

Bu kampanya tamamen EGE ÜNİVERSİTESİ öğrencileri tarafından hazırlanmıştır. Öncelikli olarak Izmir civarından yardım bekliyoruz ancak diğer illerden duyarlı kişilerin yardımlarını da esirgememelerini rica ediyoruz. 

Ben kimseyi tanımıyorum bu iletişimdeki isimlerden diyorsan. Bana ulaş! Ben ulaştırayım kitapları. Yeter ki yardımınız dokunsun (:
parafdaatarim@gmail.com  adresine mail atabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder