3 Nisan 2011 Pazar

Music Please Vol. 12



Blogger düzenimi çok seviyorum ben ya.
Hiç öyle sağda solda yazasım gelmiyor Music Please serisini..

Geçen hafta Music Please paylaşımı yapıp yapmadığımı hatırlayamıyorum açıkçası.
Bu yüzden bu hafta 2 tane Music Please yapabilirim.

Eveeeett.
Bu hafta eğlenelim istedim birazcık..
Neşeli bir şeyler yer alsın ki bizlerde sesi yükseltip dans edelim dedim.
Tamam tamam uzatmıyorum daha fazla..

Bu hafta Music Please'de Nina Zilli bizimle birlikte olacak.
Çok tatlı dimiii adı ?
Bence kendisi de öyle.. (: 
Birazcık Amy Winehouse'u andırıyor tip olarak nedense bana.
İtalyancamın 3-5 kelimeden öteye gitmediğini düşünürsek çok fazla bir araştırma yapamadım açıkçası..
Ancak bütün albümlerini indirdim ve onlar üzerinden konuşabiliriz bence..
L'amore Verra da da olduğu gibi içinizi kıpır kıpır eden italyan sanatçı Nina Zilli.
Bütün şarkıları mı bu kadar keyifli eğlenceli, insanı sıkmayacak türden olur?
"Ummm.. Ben şu şarkısını beğenmedim ya olmamış diğer daha güzel." diyemiyorsunuz.
Dedirtmiyor çünkü size.
Henüz müzik dünyasında çok yeni olmasına rağmen oldukça iyi adımlarda yürüyor bence.
Belki izlemişsinizdir şahsen ben araştırırken bulduğumda hemen oturup izledim.
Serseri Mayınlar adlı filmde 50mila adlı parçasını seslendirmişti.
Filme farklı bir tat katmış bence Nina Zilli.
Hoş filmde kendi başına çok güzel ancak bu başka bir konu başlığı elbette. (:
Her neyse dönelim birazcıkta müziğine..
İlk single ını 50 Mila ile 2009 yılında çıkartmış bulunmakta.
Aynı yıl içerisinde L'inferno ve L'amore Verra adlı iki single daha yer almakta..  
2009 yılında kendi adını taşıyan bir albüme sahip.
2010 yılına baktığımızda, Sepre Lontano adını taşıyan bir başka tadından yenmez albüm ile bizlerle beraber..
Yine bu albümden de 2 adet çıkış parçası bulunmakta.
L'uomo che amava le donne ile Bacio d'addio adlarını taşımakta çıkış parçaları..
Nina Zilli 2010 yılında Wind Music Awards da "New Artist" alanında ödüle layık görülmüş.
Geçtiğimiz Şubat ayında da TRL Awards 2011 tarafından "Best Look" ve "Italians Do It Better" alanlarında ödüllendirilmiş. 
Müzik türüne şöyle bir baktığımız zamansa, biraz soul biraz blues biraz reggae tarzını bünyesinde bulunduruyor.
Benden bu haftalık bu kadar..
Hepinize keyifli dinlemeler dilerim.. (:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder