25 Nisan 2011 Pazartesi

Music Please Vol. 14



Neyin kafasını yaşıyorum inanın bende bilemiyorum..
2. haftaya girdik ben Music Please yazmaya fırsat bulamıyorum..
Aslında yazıyorum da..
Son dakika da vazgeçip taslaklara kaydediyorum..

Neyse dün gecenin çoooook güzel olmasından kaynaklansa gerek..
Acayip keyifteyim.
-Dilimi ısırdım nazara gelmesin.-

Dedim bir şarkı açayım..
Kaybedenler Kulubu soundtrack albumunden.
İlk bu şarkı başladı..
Sonra da nasıl bir keyif verdiyse değiştiremedim ard arda çaldı bu parça..

Peki kimdir Asu Maralman?
1960 ve 1970 yıllarının ünlü şarkıcılarından aslında Asu Maralman..
45 lik plakları olanlardan..
"Bir Görsem Ölmeden" ," Bir O Yana Bir Bu Yana" en meşhur 45'likleri olmakta hatta..

Peki bizimle beraber bu hafta Music Please de hangi şarkısı var?
1980 yılında cıkardığı Bağrı Yanık Dostlara adlı albumle aynı adı tasıyan şarkı bizimle..

Kaybedenler Kulubunde de ızleyenlerınızın hatırlayacagı uzere..
Duzenledıklerı ufak çaplı bulusmada calmaya basladıkları anda elektriklerin kesilip, çakmaklardaki ufak ışıkla herkesin eşlik ettiği şarkı..

Betimlemem çok kötü oldu sanki..
Neyse idare ederin ilaçlardan bu hallerim..

Keyifli dinlemeler efenimm (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder