12 Nisan 2011 Salı

Suprisee !!!



Sanılanın aksine hayatımda çook çoook güzel şeyler de oluyor..
Nedense ben ve diğer insanlar ufak tefek küçük şeylere takılıp, ufacık sorunları devleştirip her şeymiş gibi gösteriyoruz..
Pireyi deve yapıyoruz yani.
Geceleri genelde uyku tutmadığında müzik dinlerim ben..
Dün gece de kulağımda kulaklıkla uyuyakalmışım..
Sabah gözümü açtığımda,
"Love, love me do
You know i love you
I'll always be true
So please, love me do..."
Son ses Beatles çalıyordu..
Anlayacağınız mutlu uyandım bu sabah.
Yüzümde bir tebessüm.
Kalktım yataktan.
Taktım Beatles CD sini..
Halaa dinliyorum..
Vee kendime söz verdim..
Olumsuz şeylere çokta kafa patlatmayacağım bundan sonra.

Sonraa bunun dışında hayatımda olan biten süprizz gelişmelerden bahsedeyim birazda.
Blogspot ta o yazı mevcut mu hiç hatırlamıyorum ama eski Tumblr ımda mevcuttu.
Alternatif Fanzin de "Ne Dinlesem?" diye bir köşem var artık.. (:
Alternatif Fanzin'de müzikle ilgili yazan ilk kişide ben oluyorum bu arada.. (:
-Nasıl da övünesim geldi neyse ukalalık yok. -
Bundan sonra da elimden geldiğince yazmaya devam edeceğim..
Fanzin'e ulaşmak isteyenler Mephisto'ya gidip sorabilirler..
Ücretsiz olarak alabilirler..


Fanzin şu ara dergi oluşumuna doğru yola çıkmış bulunmakta..
Ben ne mi diyorum?
Sizde yazın.
Bize gönderin.. (:

İkinci bomba haber ise..
Geçtiğimiz aylar da Sinyora Enrica ile İtalyan Olmak filmi hakkında yazmıştım hatırlarsanız..
Yönetmeni nasıl olmuşsa buluvermiş yazımı..

"Selam,

Blogunda filmle ilgili yazdıklarını gördüm.. Filmin yönetmeni olarak çok mutlu oldum.. Posteri çok istemişsin... yolun bir gün Cihangire düşerse sana Claudia Cardinale imzalı bir poster hediye edebilirim...

Sevgiyle kal,
Ali İLHAN" 

İşte böyle bir mail atmış.
Bende hemen gidip aldım tabii ki de (:
Çok da mutlu oldum kii anlatamam sizlere..
"Doğru yoldasın Ahtel devam et böyle." diyiverdim kendime.
Mutlu oldum kii kelimeler yetersiz kalıyor bu mutluluğu ifade etmeye..
Tekrardan buradan da Ali İlhan'a sonsuz teşekkürlerimi bir kez daha iletmek isterim.. (:


Hemencecik de astım odama (: 

1 yorum:

  1. O kadar yazılarıma rağmen Christopher Nolan'dan hala mail falan gelmedi bana çok şanslısın!

    YanıtlaSil