31 Mayıs 2011 Salı

Derin bir "Oh".


Tam da finallere karşı başıma gelmeyen kalmadı yine..
Tahammül gücümün çok üst seviyelere çıkamadığını da artık görmüş oldum..
Yıpranmak böyle bir şey..
Siz siz olun tanımadığınız...
Bilmediğiniz...
Güvenmediğiniz insanlarla eve çıkmayın..
Sonra sorun üstüne sorun çıkıyor..

Başından beri Izmir'de kalmak..
Bulunduğum evde yaşamak konusunda sorunlarım var düzensiz takip edenler bile biliyorlar artık bunu..
Onlara göre sorunlu olan ben'mişim iletileri okuduğumuzda...

Ancak gecenin bir vakti eve hiç tanımadığımız insanları getiren..
Ne müzik konusunda özgürlük tanıyan..
Ne uyku konusunda özgürlük tanıyan..
Ne de ortak alanlarda hijyen sorunu çıkaran ben'mişim gibi olayların bana dönmesi de garip oldu tabii..
Başından beri "Mayıs'ta okulum bitiyor ve gidicem" diyen ben değilmişim gibi gidemezsin kirayı ödeyeceksin gibi tepkilerle geliyorlar bana..
Benden çözüm alamayınca da anneme kadar facebooktan mesajlar atıp ondan istiyorlar..
Annemin tepkisi de ilginçti tabii..
"Hayır kurumu muyum çocuğum ben.. Sana ne dedimse o. Başında da söyledin ve bitti.. Toplanıp eve geliyorsun işte o kadar.."
Keşke onlarında mesajına bu şekilde dönseydi diyorum..
En azından kendi başlarına olduklarını artık görürlerdi..
Şimdi aranızda okurken "Yazık yaaee veriver" diyenlerde olucaktır..
Düşünmüyor değildim..
Amma velakin..
O kadar kırıcı laflar ettıler ki..
Olay onca ay aynı evi paylaştık acıtasyonundan bir anda çıkarak
"vericeksin.. vermek zorundasın.. 5 aydır zaten eve katkın yok.. iyi siktir git o zaman.." bilmem nelerle çirkefleşmeye kadar geldi..

Şimdi siz kendinizi benim yerime koyun..
"Vericeksin vermek zorundasın..." gibi emir kalıplarına asla gelemiyorken kalkıpta kalmadıgım evin kirasını helee helee bana emir vakii konuşmalar yapıpta finallerini rahat geçirmek için bunu diyorlarsa hiç vermiceğimi hesap etmeleri gerekiyordu..
Üstüne kalkıpta "5 aydır eve katkın yok.." gibi cümleleri geçen hafta zatürreden ölmemek üzere hastaneye gidiyor ve bir gece önce deli gibi ateş kaldırdığımı görüyorken diyorsa, aklı başında "duyarlı" bir birey kalkıpta temizliğe yardım etmediğin için sağol demez..
5 aydır katkım olmaması da yemekhanede yiyorum ya..
Göze batıyormuş demek ki..
"İyi siktir git o zaman." Siz olsanız bu lafın üzerine o evde kalır mısınız?
Evde tek anlaştığınız kişininde bu lafa müdahale etmediğini, sadece kendi kıçını kurtarmaya baktığını görseniz sizde toplanıp aynı dakikalarda çıkmaz mıydınız o evden?

İşte bende onu yaptım..
"İyi çıkarım" dedim..
"İyi çık git.." dedi..
Odama girdim..
Bütün eşyalarımı topladım..
Ve çıktım..
Kimsenin ne ruhu duydu eşyalarımı toplarken ne de tek seferde bavullarımı indirdiğimi..
Evden çıkarken ben kapının sesini duyup odama girdiler olsa gerek ki..
Hemen ardından anlaştığım tek ev arkadaşım msg attı..
Oturup düşündüğünüz de...
Haklı oldukları noktalarda var ama haklı olduğum noktalar daha fazla..
Şimdi de kalkıp benden 3 gundur kirayı verde bilmem ne de diye mesajlar atıyorlar..
Onca hakaretin üstüne siz olsanız verir miydiniz?
Ben vermem..

Hasta olduğumda Cansu yanımda olsa da her zaman..
En kötü hallerinde..
Sarhoş olduklarında...
Ot çekip en yakın arkadaşları bile takmadığında yanlarında oldum sabahlara kadar baş uçlarında oturdum..
Sarhoş olduklarında yanlarında oldum..
Kendi sicilimi riske attıklarında bile yine bişi demedim sustum..
Gene ev arkadaşımdır dedim sabret mayıs sonuna kadar dedim durdum..
Yine verirdim o kirayı ben onlara da...
O son lafları etmiceklerdi işte..

Bu noktadan sonra yapacak bir şeyimde yok açıkçası...
Elimde olan son parayı yurda verdim..
Bir sınavıma giremedim onlar yüzünden sokakta kaldığım için..
Neyse her şeye rağmen yanımda olan, özel insana sonsuz teşekkürlerim var..
O olmasaydı herhalde şimdiye toplanıp eve dönmüştüm..
Ama her saniye yanımdaydı ve halaa yanımda..
Şanslıyım sankii..

Her şey yoluna giricek...
Girmeye çalışıyor...
Biliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder