17 Mayıs 2011 Salı

Flu.


Bir anda her şeyi yitirdiğinizi düşünün..
Hiçbir şey yok..
Hafif bir ışık..
Ancak tam olarak seçemediğiniz türden..
Korkmakla korkmamak arasındaki bir boşlukta olduğunuzu düşünün..
Kendinizi bile kandırmaya çalıştığınız "geçicek" iletisi..
Gerçekten geçicek mi?
Geçmeli diye ısrar ediyorsunuz..
Ama her şey flu..
Bir anda karanlık oluyor her yer..
Sonra yavaş yavaş aydınlıklaşıyor..
Ancak her şey flu..
Netleme yapamıyorsunuz..
Otomatiğe alınmayan bir makina gibi düşünün..
İnce ayar gerektiriyor..
Ancak siz..
Size ait bir parçayı kullanamıyorsunuz..
Bedeniniz..
Size baş kaldırıyor..
Hata veriyor..
Tıpkı bir program gibi reddediyor o da netlemeyi..
...
Bugün 2. güne giriyorum tek gözüm kapalı geçirdiğim..
Aslında tam anlamıyla abartacağım bir şey şu an için ortada yok..
Ama sağ gözümde bandaj var ve devamlı olarak kullandığım ilaclar..
...
En önemlisi de sanırım halime şükretmem gerek..
Bazı şeyleri bazı insanları başımıza gelmeden yaşamadan ne yazık ki asla anlayamıyoruz..
Benim içinde öyle bir dönüm noktalarından biri bu..
Canım acıyor..
Canım gerçekten çok acıyor..
İnsanlar..
Özellikle de insanlar..
Belki de onların dediklerini çok fazla takıyorum..
Gören soruyor gören soruyor..
Büyük çoğu sevdiğinden değil merağından soruyor aslında..
Biliyorum..
Ama insanın zoruna gidiyor..
İnsanların sana bakışları..
Verdikleri tepkiler..
Daha bir yardım sever oluşları..
Herkesten ve her şeyden kaçasın geliyor..
...
Dengemi kuramıyorum..
Tek bir gözle yaşamak dünyanın en zor şeyi diyebilirim size..
Bazen her şey bir anda simsiyah..
Bazen flu..
Bolca ağrı..
Bazen başını duvarlara vurduracak kadar şiddetli baş ağrıları..
Gecenin bir yarısı sanki gözünü söküyormuşlarcasına batma hissi..
...
Tanrım!
Bu bir işaret mi bir şeyleri değiştirmem için?
Yoksa kendine çeki düzen ver çağrısı mı?
...
Bu kadar sayıklanıp ediyorum da ben..
Ya doğuştan kör insanlar?
Engelliler..
Bol şifa mı dilemeliyim buradan?
Sanmıyorum doğru kelimeler bunlar olmamalı..
Ama önce sağlık diyorum..
Her şeyden önce sağlık..
Sağlık önemli..
Evet evet..
Sağlık çok önemli..

1 yorum:

  1. gerçekleri görmek ve onlarla yaşayabilmek önemli bulunduğumuz durumu hazmetmek önemli,arkadaşına katılıyorum görmek belkide bir kusurdur..iyi ve kötüyu görmek aslında görmemek mi?...

    YanıtlaSil