1 Mayıs 2011 Pazar

Music Please Vol. 15



Bu hafta Music Please vakitlice yazayım dedim ama sorun çıkmazsa olmuyor biliyorsunuz Türkiye'de.
Bu seferde köşeyi düzenleyemedim.
Her zaman rahatlıkla şarkıyı paylaşıp kodunu alabildiğim Grooveshark sorun çıkarttı durdu başıma..
Bende en azından yazayım ben çözüm bulana kadar da Youtube linki ile idare ederiz diye düşündüm..

Bu hafta Music Please de benimde yeni tanıştığım bir isim "Jack Ingram" bizlerle birlikte..
Kendisi Country tarzında müzik yapmakta..
Aslında tam anlamıyla Country ile sınırlamakta pek doğru gibi gelmedi bana alternatif, akustik ve country diye yuvarlayabiliriz bence..
8 adet studyo albumu, 6 tane konser kayıtlarından oluşan albumu ve tam 18 tane single ı bulunmakta.
2005 yılından bu yana ciddi anlamda aşama katetmiş müzik kariyeri.
Hinder grubuna ait bir parça olan "Lips of An Angel" adlı parçayı coverlaması ayrı bir başarı sağlamış ve bana sorarsanız çoook da güzel olmuş..
That's A Man, Love You, Barefoot and Crazy, Maybe She'll Get Only gibi parçaları en popüler şarkıları arasında..

Bu hafta Music Please'de ise 2007 yılında çıkarmış olduğu This Is It adlı albümünden olan Ava Adele bizlerle olacak..
Bu şarkı sayesinde tanıştım ben Jack Ingram'la..
İyi ki de tanışmışım bence..
Hemde çok özel birini hatırlatıyorken bana..
Belki sayesinde tanıştık diyedir..

Bilemedim şimdi ben..
Neyse..
İşte bu da video..
Veee keyifli dinlemeler dilerimm (:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder